Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Western Digital Elements externe harde schijf 1.5 TB

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Western Digital Elements externe harde schijf 1.5 TB

Deze heeft altijd bij mij gestaan als backup-schijf. Aangezien ik een flinke tijd terug over ben gegaan op een Mac met Time Capsule, niet meer nodig dus!

De mooie, matzwarte schijf is is ideaal te gebruiken als backupstation, maar ook voor de mobiele DJ om honderdenduizenden tracks op te zetten. Dat laaste heb ik trouwens nooit gedaan, hij is altijd binnenshuis gebleven.

Hij is simpelweg aan te sluiten met een USB-kabel en een voedingsadapter. Beiden krijg je er uiteraard gewoon bij.

De schijf wordt helemaal leeggeformatteerd, dus je hoeft niets te verwijderen. Insteken en je kan gelijk aan de slag. Ook vertoont hij geen enkele beschadiging.

Vraagprijs is 50 euro. Verzenden is mogelijk, kosten zijn 6,75. Je mag hem ook ophalen in Vlissingen, en kan in overleg ook meegenomen worden naar de Bax-shop.nl showroom.

kan er nog iets met de prijs gedaan worden?

daarbij, stel dat er bij tnt iets fout gaat, dat het pakket zoek raakt of beschadigd, wie zijn risico is dit?

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
      kan er nog iets met de prijs gedaan worden?

daarbij, stel dat er bij tnt iets fout gaat, dat het pakket zoek raakt of beschadigd, wie zijn risico is dit?
      Voor vaste forumleden wel ;-) stuur me even een PM.

Oh en verzenden is wettelijk gezien altijd risico van de verzendende partij. Daarnaast is het ook gewoon netjes. Mijn risico dus.

Comment

Oké, goed om te horen pb is onderweg.

Comment

Nadat patrick beloofd heeft de hardeschijf te versturen, krijg ik in eens geen antwoord meer op mijn vragen en heb ik niks meer gehoord. Heb gelukkig nog niks betaald.

Comment

Geen antwoord meer gekregen?

Comment

Nope.. ik hoop reactie te krijgen ..

Comment

Zeker niks meer geworden, of wel?

Comment

Ik ga maar een slotje op het topic en op het account gooien. Heb het nu wel een beetje gehad.

Comment

Working...
                  X