Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: kabel flightcase

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: kabel flightcase

Zoals de titel al zegt, ik ben opzoek naar een kabel flightcase.

De maten (ongeveer..); 50 CM hoog, 60 CM lang, 40 CM diep. Of heb je eventueel een andere maat? Laat het dan ook even weten..
    Een tussenstuk is gewenst, en eventueel op wielen (hoeft niet). Wat wel een pré is, is dat ie in goede staat moet zijn.

Heb je nog iets liggen? Dan hoor ik het graag.

Wat is je budget?

Comment

Ehm, maximaal 180 euro. Of hij moet echt super zijn, dan kan het wat meer zijn.

Comment

Ik heb je toegevoegd op msn ik heb wel een aanbod voor je.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
          Zoals de titel al zegt, ik ben opzoek naar een kabel flightcase.

De maten (ongeveer..); 50 CM hoog, 60 CM lang, 40 CM diep. Of heb je eventueel een andere maat? Laat het dan ook even weten..
          Een tussenstuk is gewenst, en eventueel op wielen (hoeft niet). Wat wel een pré is, is dat ie in goede staat moet zijn.

Heb je nog iets liggen? Dan hoor ik het graag.
          Ik heb eventueel een flightcase ( een originele sparky 1 movinghead flightcase) staan.

Een plaat is gescheurd.

Misschien dat jij er iets mee kunt?!

Comment

Bedankt voor de reactie.

Ik zoek echt een flightcase die zo in te zetten is, en die niet gescheurt is o.i.d. Toch bedankt voor je reactie!

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
              Bedankt voor de reactie.

Ik zoek echt een flightcase die zo in te zetten is, en die niet gescheurt is o.i.d. Toch bedankt voor je reactie!
              de scheur stoort op zich niet, het is gewoon heel licht gescheurd.

Comment

Ik heb een nieuwe American Audio Road Case M gekocht. Dus deze mag gesloten worden. Bedankt voor de ruimte!

Comment

Working...
                X