Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 2 active subs Mackie SRS1500 als nieuw!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 2 active subs Mackie SRS1500 als nieuw!

Omdat ik de dB Sub 18 D wil aanschaffen :D

de betere 15 insch subs van Mackie, Rcf speakers, 600 watt versterker en 127dB SPL. Zien er als nieuw uit! Ik durf ze bijna niet te gebruiken, zo mooi zijn ze nu! :)

Op marktplaats inmiddels een bod van 1100 euro gekregen, of de personen in kwestie ook nog reageren weet ik niet.

Topictitel aangepast, je was 'Te koop:' vergeten. ;) Zie ook het regelement voor het tweedehands forum.

Comment

Hier mag een slot op, link naar marktplaats is dood. ik neem aan dat het niet meer te koop is..

Comment

Het is aan de mods om te bepalen wanneer een topic op slot gaat en wanneer niet.
        Hiernaast kan alleen de TS vragen om een slotje, omdat hij de verkopende partij is en zodoende aan dient te geven of een product reeds verkocht is of niet.
        Verder kan een link naar marktplaats ook gewoon verlopen zijn in plaats van verwijderd wegens verkoop.

Neemt overigens niet weg dat het niet netjes is om niet hier even te melden wanneer een product verkocht is en je links niet te onderhouden.

Op een ander forum waarvan ik weet waar ze ook stonden aangeboden zijn ze ook al niet meer te vinden, dus ook ik verwacht dat deze al verkocht zijn. Toch verzoek ik de TS om aan te geven of ze nu verkocht zijn of niet.

Comment

ja, al verkocht. Bedankt voor het op de vingers tikken. Soms vergeet je weleens dat je ergens een adv gezet hebt (je zou ook een geldigheidsdatum kunnen plakken aan TK berichten, vervallen ze automatisch).

Verder doe ik mijn aankopen wel hier en niet op dat 'andere forum', dus wees niet al te getreurd. Jammer genoeg is dit forum wat minder actief, dat is de belangrijkste reden om hier niet zo vaak te komen/aa gedacht had dat ze miss nog te koop stonden.

Comment

Het 'andere' forum bestaat ook al iets langer en heeft heel veel tijd gehad om naam te maken, het bax-shop.nl forum heeft nog niet de tijd gehad om voldoende naam te maken, maar er zit sinds de oprichting van het forum een constant stijgende lijn in actieve gebruikers.

Comment

Working...
            X