Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Denon MC-6000 Midi Controller/Mixer, ZGAN, gekocht bij Bax

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Denon MC-6000 Midi Controller/Mixer, ZGAN, gekocht bij Bax

In de afgelopen periode niet heel veel gebruikt, nu 3 maanden in bezit, dit vanwege school, maar wel heel veel plezier van gehad wanneer gebruikt. Heb nu een andere combinatie van toeters en bellen die ik zou willen aanschaffen, iets wat uitgebreider dan dit.

Het apparaat is ontzettend degelijk en er zit geen krasje of niets aan, hij is gewoon nog praktisch nieuw, denk dat hij een uurtje of 30 is gebruikt. De firmware is up to date.

Vanwege de eigenlijk gewoon nieuwstaat vind ik 600€ een mooie korting als je het vergelijkt bij de onlinewinkels, er zit gewoon nog 33 maanden garantie op!

Hieronder de productomschrijving van Bax-shop, op de website van Denon vind je nog meer info(klik HIER).

Voor fotos zie:
    Marktplaats advertentie
    Megaupload (fotos in Zip in orgineel formaat, wel met telefoon genomen)

Product:
    Denon DN-MC6000 digitale DJ MIDI controller/mixerAlgemeen:
    De DN-MC6000 mixer/MIDI-controller van Denon is een vier-kanaals/acht-bron standalone digitale DJ mixer met MIDI interface en ingebouwde geluidskaart. Dankzij een verbluffend aantal features, real-time channelmatrix werking, een slank tabletop ontwerp, hoogwaardige solide stalen chassisconstructies en kwaliteitsgeluid, is de DN-MC6000 één van Denon's beste controllers. Doordat deze controller ook fungeert als audio interface (met een 2 in/2 out stereo geluidkaart meegeleverd), is de DN-MC6000 in ideale combinatie met uw software van keuze.
    Deze controller wordt geleverd met Traktor LE. De DN-MC6000 is volledig MIDI toewijsbaar en compitabel met andere populaire DJ programma's. De interface van het paneel kan naadloos worden geïntegreerd met Mac OSX en Windows XP, Vista en Windows 7. De DN-MC6000 voert ook een selecteerbare audio/video control crossfader functie. Elke kant van de unit kan tot twee decks (voor een totaal van vier) aansturen, met zichtbare deck kleurveranderingen zodat u intuïtief kunt werken. Maar dit apparaat is niet alleen een controller, maar ook een volwaardige analoge mixer, die audio ingangen van externe apparaten kan verwerken zonder dat u een aansluiting met een computer nodig heeft.

Specificaties:
    - nieuwe, 3-weg krachtige audio/video toewijsbare crossfader (audio, a/v, video)
    - high-resolution 105 mm drukgevoelig jogwheel
    - gladde 100 mm long pitch slider met 14-bit resolutie
    - acht (4+4) hot cue / sampler knoppen met twee bank selector knoppen
    - auto loop knop met beat jump (loop cut)
    - handmatige loop in/out knoppen
    - grote cue en play knoppen
    - sync knop voor beatmatching
    - 45 mm kanaal en crossfaders
    - onafhankelijke kanaal A-B thru switch
    - cross fader contouraanpassing
    - master- en booth uitgang
    - 3-bands EQ voor microfoon 1 en 2
    - MIDI toewijsbaar oppervlak
    - ingebouwde 2-in 2-uit geluidskaart

Garantietermijn:
    Op dit product krijgt u 3 jaar garantie. (nog 33 maanden dus)

Vraagprijs:
    Ivm nieuwstaat 600€ (Een goed bod mag natuurlijk ook!)
    Last edited by Robin89; Saturday-11-06-2011, 13:43.

Ik bied 500 euro, waar is hij op te halen?

EDIT: utrecht zie ik, dat komt goed uit. Daar woon ik ook. Kan m dus bij je op komen halen!

Comment

Heb je alles er nog bij zitten? Factuur en doos etc.?

Comment

Hey,

Ik heb factuur doos en al er nog bij zitten, heb ook een anti stofhoes er bij.
        500 euro vind ik toch echt te weinig voor een zo goed als nieuw product, er tussen gaan zitten en 550 doen is echt mijn minimum. En toch een mooie korting die je pakt op een nieuwe!

Comment

Is verkocht, mag op slot

Comment

Working...
          X