Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: Paneeltje onder faders djm-800

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: Paneeltje onder faders djm-800

Hallo,

Ik ben op zoek naar het paneeltje wat je er los op kunt zetten
    Onder de faders van de djm-800. de mijne is namelijk beschadigt.
    Dus doet je djm het niet meer, heb je toevallig zo'n paneeltje liggen en is die nog zo goed als nieuw dan weet je me te vinden.

Zou je er een foto van kunnen maken posten ik heb zat Pioneer onderdelen liggen maar kan me even geen voorstelling maken van wat je bedoeld

Comment

Het valt opzich nog wel mee maar het stoort me gewoon enorm en ik vind het zonde...

Comment

Bestelnummer: DAH2426. Kan Bax ook leveren, kost ongeveer 20 - 30 euro incl. BTW.

Comment

Ik ben woensdag weer op de zaak en zal dan even kijken of we er nog 1 hebben liggen

Comment

@Citybeatz Bij bax was het 40 of 45 euro ;)

@Dsound oke, ik hoor het wel

Ik merk inderdaad dat bax erg duur is, als niemand hem heb liggen kijk ik anders wel even rond.
            Last edited by --Djdave--; Monday-11-07-2011, 21:08.

Comment

Sorry dat ik het zeg, pure oplichting.

Doe maar ff googlen op het artikelnummer wat ik heb gegevens. Concurrenten van Bax leveren het vanaf 22,50 euro incl. BTW (exclusief verzendkosten naar jou).

Comment

Sorry dat ik het zeg, pure oplichting.
                Mag je best vinden (ook al staat 'vind ik' er niet bij), feit is en blijft dat we moeite doen (tijd besteden + transport) voor iemand om een sparepart te regelen voor een product. Vinden we dat erg? Nee. Nemen we er een iets grotere marge op dan normaal? Ja. Mag je gerust weten. Maar dat is ook redelijk logisch denk ik.

En dat kun je ook weer helemaal terugberedeneren tot je er gek van wordt. Dat ga ik hier echter niet doen omdat het er niets mee te maken heeft.

Comment

Oke, vandaar de vraag of er iemand nog zo'n ding heeft liggen (uiteraard onbeschadigt)
                  Kan altijd nog even rondzoeken naar zaken die ze wel op voorraad hebben.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Mag je best vinden (ook al staat 'vind ik' er niet bij), feit is en blijft dat we moeite doen (tijd besteden + transport) voor iemand om een sparepart te regelen voor een product. Vinden we dat erg? Nee. Nemen we er een iets grotere marge op dan normaal? Ja. Mag je gerust weten. Maar dat is ook redelijk logisch denk ik.
                    Wat een onzin, de webshop buren doen toch exact hetzelfde? En hoe zit het met "gegarandeerd de goedkoopste"?

Comment

Stuur maar een PM dan, ik ga niet in dit topic in discussie over dit onderwerp.

Comment

ik moet morgen nog even vragen aan een collega of hij weet of we deze nog hebben ik kon deze namelijk vandaag niet vinden

Comment

Oke dan hoor ik het wel...

Comment

Ik vind wel dat er in zo'n geval verschil gemaakt moet worden tussen "wel bij bax besteld" en "niet bij bax besteld".

Als het product bij jullie vandaan komt vind ik persoonlijk dat spare parts tegen kostprijs geleverd moeten worden, zeker voor vaste klanten die duizenden euro's per jaar spenderen. Dat heet service en voor zover ik weet staan jullie bekend om een uitstekende service.

Als het product echter bij de lokale discoboer gekocht is en die kan of wil het onderdeel niet leveren heb je gelijk als je er een flinke marge op zet. Dan mag die klant allang blij zijn dat jullie die moeite willen doen (want dat is echt niet zo vanzelfsprekend).
                            Last edited by Geluid-en-licht.com; Saturday-16-07-2011, 09:14.

Comment

Het valt mij eerlijk gezegd ook tegen van bax-shop.
                              Nu bestel ik niet duizenden euro's per jaar (alhoewel het er soms wel van komt)
                              Maar ben zeker niet de minste klant.

En ik vind trouwens dat daar ook geen onderscheid in gemaakt mag worden.
                              Klant is klant, service staat voor op toch?

Maar ik zoals rick al zei, hij wil dat er niet over word gediscussierd.
                              Ik wacht af en bestel het bij een ander en klaar is kees.

Comment

Working...
                              X