Wegens overstap naar de DJM-800 van Pioneer bied ik deze prachtmixer te koop aan. Ik heb 'm iets meer dan een jaar in bezit gehad, het apparaat is kort na aankoop retour gegaan naar de shop omdat de crossfader lekte. De mixer is toen omgewisseld voor een andere, die wel helemaal functioneerde.
De Xone heeft altijd in een rookvrije ruimte gestaan, afgedekt als hij niet in gebruik was (eerst onder een doek, later in een flightcase). Hij is helemaal krasvrij, ook omdat hij nooit ergens mee naartoe is geweest. Om een lang verhaal kort te houden, de mixer is gewoon in nieuwstaat.
Qua prijs zat ik, gezien de staat en leeftijd van de mixer, te denken aan € 575.- lijkt mij absoluut niet aan de hoge kant.
Features:
- X-FX send to external FX Allows signal to be sent to external FX, and returned to be combined with VCF controls
- 3 band EQ All channels have 6dB to total kill EQ
- Power supply High performance internal switch-mode psu
- 2 headphone outputs 1/4, and 3.5mm
- VCA Crossfader With curve control from sharp attack for scratching to smooth attack for house style
- VCF filter with independent in/out, resonance & frequency controls
- USB 1.1 port One stereo up to PC and one stereo back
- Microphone input On XLR, with 2-band EQ and level control
Foto: http://www.foto-uploaden.nl/upload/8...8fd80edbce.jpg
Op aanvraag heb ik ook nog een grotere afbeelding beschikbaar.
De Xone heeft altijd in een rookvrije ruimte gestaan, afgedekt als hij niet in gebruik was (eerst onder een doek, later in een flightcase). Hij is helemaal krasvrij, ook omdat hij nooit ergens mee naartoe is geweest. Om een lang verhaal kort te houden, de mixer is gewoon in nieuwstaat.
Qua prijs zat ik, gezien de staat en leeftijd van de mixer, te denken aan € 575.- lijkt mij absoluut niet aan de hoge kant.
Features:
- X-FX send to external FX Allows signal to be sent to external FX, and returned to be combined with VCF controls
- 3 band EQ All channels have 6dB to total kill EQ
- Power supply High performance internal switch-mode psu
- 2 headphone outputs 1/4, and 3.5mm
- VCA Crossfader With curve control from sharp attack for scratching to smooth attack for house style
- VCF filter with independent in/out, resonance & frequency controls
- USB 1.1 port One stereo up to PC and one stereo back
- Microphone input On XLR, with 2-band EQ and level control
Foto: http://www.foto-uploaden.nl/upload/8...8fd80edbce.jpg
Op aanvraag heb ik ook nog een grotere afbeelding beschikbaar.
Comment