Announcement

Collapse
No announcement yet.

SPAM meldingen op het forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja het is gelukt!!.
    het forum zit er opnieuw op.
    we zijn wel alles kwijt maar dat moet dan maar even.
    nu moet ik nog worden "gekroont" tot moderator;).

Comment

Mooi dat het is opgelost, nu weer terug naar ons eigen spam-probleempje.

Comment

jullie kunnen moeilijk het zelfde doen als wij.
        tenzij jullie ook een verhuur site hebben.

Comment

Bax heeft vroeger verhuur gedaan (en is ooit begonnen als drive-in), maar is hier mee gestopt omdat het nogal druk werd met verkoop.
          Forum draait als het goed is op dezelfde server als de webshop, wellicht dat Edwin dit kan bevestigen als hij weer op het forum komt kijken.
          Verder hebben we een compleet andere forumsoftware, dus no way dat dezelfde manier om spammers tegen te houden kan worden gebruikt.

Comment

we zijn overgestapt naar een ander software, alleen zie ik dat vanmiddag pas.
            alles is er weer af.
            ik ben nog geen moderator.
            dit staat er onderaan het forum:
            Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
            Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
            phpBB.nl Vertaling

Comment

Maar nu echt weer terug naar het Bax-shop forum.

Comment

ok, sorry

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Forum draait als het goed is op dezelfde server als de webshop, wellicht dat Edwin dit kan bevestigen als hij weer op het forum komt kijken.
                  Verder hebben we een compleet andere forumsoftware, dus no way dat dezelfde manier om spammers tegen te houden kan worden gebruikt.
                  Het forum draait op hetzelfde cluster servers als onze shop, maar we hebben er verschillende domeinnamen op draaien.
                  Verplaatsen van het forum naar een ander domein heeft weinig zin hoor, zodra ze er achter komen dat het forum verplaatst is, zoeken ze het nieuwe forum op en beginnen ze opnieuw.
                  Ik heb wel een oplossing voor het probleem, alleen nog even tijd zien te vinden om het uit te zoeken en in te bouwen.

Comment

Report Post functie een idee? Ik zie deze namelijk nog niet staan, maar toegegeven, ik ben een schele donder ;)

Comment

Report Post functie staat aan hoor :)
                      Maar das eigenlijk al veel te laat, je moet tijdens de registratie een check doen.

Comment

Captcha, anyone? Bij het registreren, en evt. nog bij het posten?

Comment

Captcha zit erbij op de registratie.
                          En vergeet ook niet dat een beetje spambot ook captcha codes kan lezen hoor.

Comment

De pest qua spam is dat, wat je ook probeert om het automatisch weg te houden, ze toch wel een manier vinden om het te omzeilen.

Comment

Originally posted by Edwin View Post
                              Het forum draait op hetzelfde cluster servers als onze shop, maar we hebben er verschillende domeinnamen op draaien.
                              Verplaatsen van het forum naar een ander domein heeft weinig zin hoor, zodra ze er achter komen dat het forum verplaatst is, zoeken ze het nieuwe forum op en beginnen ze opnieuw.
                              Ik heb wel een oplossing voor het probleem, alleen nog even tijd zien te vinden om het uit te zoeken en in te bouwen.
                              wij hebben zoal al een week het op een ander adres staan en wij hebben geen last van spam.
                              dus het werkt wel.
                              en ik zie net dat op het verhuur een virus zit (zo erg was het dus).

Comment

Tijdens de registratie wordt nu een check gedaan op om te verifiëren of iemand op een zwarte lijst staat.
                                De problemen met spammers zijn vanaf afgelopen vrijdag verleden tijd geworden.

Comment

Working...
                                X