Announcement

Collapse
No announcement yet.

bestellen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bestellen

hallo
    Kan ik de vrijdag een bestelling plaatsen en hem de zaterdag ontvangen? of ontvang ik hem maar de maandag?

Ik zou er niet op rekenen dat je het zaterdag zal ontvangen, als het aan bax ligt ontvang je het wel maar post.nl is de laatste tijd heel traag en een week wachten is niet overdreven.

Comment

Normaal gezien zou dit het geval moeten zijn en nog steeds gaat het bij het grootste gedeelte van bestellingen goed.

Op werkdagen voor 22:00u besteld is volgende dag in huis, mits op voorraad, mits de bestelling bij PostNL geen vertraging oploopt.

Indien je vragen hebt over het bestellen van producten, leveringen, betalingswijzen e.d. kun je het beste terecht bij onze klantenservice-pagina. Ook kun je onze FAQ gebruiken of eventueel direct contact opnemen met de helpdesk.

Comment

En als je iets heel dringend moet hebben dan bel je de helpdesk met je bestelling en laat het klaar zetten in de shop te goes, ik rij ook soms vanuit het verre belgië naar goed wat mij heen en terug 4u kost.

Comment

Is toch altijd sneller dan de TNT, hoe erg ze hun best ook doen;-)!

Comment

Ik word wel eens doodmoe van dat flamen op de post. Ik doe al 20 jaar intensief zaken met dit bedrijf en het ergste wat ik heb meegemaakt is dat ze door zware sneeuwval een dag later kwamen. Wel eens een zeer licht beschadigde en viese doos gehad, maar daar is die doos voor. Wil je ook dat niet dan moet je een krat gaan timmeren.

Overal, op alle forums zie ik gezeik over de TNT, nu PostNL, maar nergens, ik herhaal: NERGENS zie ik verhalen die ik kan natrekken, die ik kan staven. Ik zie nooit geen bewijzen van de soms meest fantastische verhalen zoals een kromme loop van een wedstrijd luchtwapen waar ze met de bus overheen zijn gereden en toen helemaal in een nieuwe doos hebben ingepakt en alle stickers van de verkoper hebben overgezet.

Buitendat je met een rubberband op een betonvloer geen wapenloop krom rijd zijn ze er ook nog eens voor verzekerd, zijn er wetten die de koper schadeloos moet stellen en hebben ze ook wel wat anders te doen. Gewoon niet goed verpakt, zo'n competitie loop hoort te worden verzonden in een dikwandige stalen buis waar hij met schuim in zit. Die buis kan 4cm over een lengte van 1 meter krombuigen alvorens hij in contakt komt met de loop. Zelf een volwassen vrachtwagen is daar al te licht voor op zijn luchtgevulde rubberbanden. Dan moet je er met een 60 tons Leopard tank overheen rijden op een grasveld.

Ik vind het verder raar dat zulke klachten altijd uit de randstad komen, zelden ergens anders vandaan. Verpak je rommel deugdelijk. Maar daar hebben de hollanders geen tijd voor, wand haast is in de mode en geen tijd hebben is een status geworden.

Geloof het of niet, maar stomtoevallig staat PostNL bij mij voor de deur terwijl ik dit schrijf. Met mijn Bax bestelling van gisteravond. Weer heel, weer op tijd.

Al die klachten over de PostNL, voormalig TNT, voormaling PTT, leg mij eens uit, waarom gebeurd mij dat nooit terwijl ze hier al 20 jaar 2, 3 keer in de week voor de deur staan? Hoe kan dat dan?

Als je wil zeuren over PostNL, doe dat dan op een manier dat wij lezers dat kunnen staven zodat het een terechte klacht is en geen gezeur wat het in 99% van de gevallen toch blijkt te zijn.

Comment

Ik heb ook nog nooit last gehad met bestellingen via de TNT

Comment

Ik heb een keertje last gehad van PostNL, een doos die ergens niet gescand was en dus niet in het systeem zat. Na een aantal keer bellen is het gewoon gebracht, verder nog nooit problemen gehad.
                Blijf het mooi vinden dat als je iets om 10 uur 's avonds besteld, ze de volgende dag gewoon voor je deur staan. :)

Comment

Lees de krant, kijk het nieuws.

De afgelopen maanden is het meerdere keren op het nieuws geweest dat er veel fout is gegaan in brabant. Uitvaard maatschappijen brachten rouwkaarten persoonlijk of via een ander bedrijf.

Dit kwam door een reorganisaties en nieuw computer bezorg systeem.

Ga dan dus niet zeggen geweldig bier geweldig daar.

Bij ons is het met regelmaat prijs dat het langer duurt.
                  Ook hebben we een keer een pallet van een duizend of 7 a 8 gewoon op de inrit en doei. Niet helemaal zoals het hoort gok ik.

De jaren ervoor geen enkel problemen gehad maar het laatste half jaar is echt slecht

Comment

bullshit Ronnie, ik lees anti tnt/post berichten al 10 jaar op verschillende forums, ik heb het dus niet over de laaste weken, zulks kan eens gebeuren. Ik heb het over jaren, tenzij hun reorgaisatie jaren duurt. Kranten en nieuwsberichten hebben helaas niet meer het waarheidsgehalte wat ze 20 jaar geleden hadden. Ik kan dat weten.

Comment

Dan is het wel krom dat ik het ook met regelmaat hoor. Ik ben 16 en zit dus niet in het bedrijfsleven. Dat het te laat aan komt doordat het op een verkeerd depot ligt, dozen beschadigd zodat de inhoud met wonderen heel is gebleven of onbeschadigd. Ik hoor ook vaak genoeg dat ze zelf niks meer met post nl laten verzenden en ervan balen dat leveranciers het nog wel ermee laten bezorgen.

Het lijkt me ook wel vreemd dat het nieuws van kranten en dergelijke niet eens meer te vertrouwen is. Wat mogen we dan nog vertrouwen?? De bakker op de hoek??

Ze doen vaak hun werk goed, maar helaas ook vaak genoeg niet goed.

Comment

Originally posted by JPSholland View Post
                        bullshit Ronny,
                        Vreemd dat het dan het laatste half jaar bij ons gewoon echt een drama is en een week vrij standaard is. Soms is het er wel optijd maar over het algemeen duurt het gewoon zowat een week.

Ook een pallet met spullen voor een toch wel behoorlijk bedrag gewoon onder de carpoort te zetten zonder dat er iemand is of getekend heeft of wat dan ook vind ik ronduit belachelijk.

Beschadigen en zo valt over het algemeen wel mee. Hier hebben we eigenlijk nooit echt problemen mee gehad.

Wij bestellen ook gemiddeld een kleine 6 a 8x per maand spullen die verzonden worden. Dus ja ik denk dat ik er dan wel eerlijk en redelijk kan oordelen dat het de laatste tijd gewoon een drama is.

post nl tnt weet ik veel hoe ze nu heten bevestigen dit zelf ook dat het soms wat langer kan duren door het vernieuwen van het systeem in den bosch en door reorganisaties. Ook zijn veel oude betrouwbare ervare post pakket bezorgers eruit gegaan en er nieuwe niet bekend zijnde met het systeem voor terug gekomen. Dit alles samen heeft voor behoorlijk wat problemen gezorgt in de regio brabant.

Maar als jij zoon fan bent van tnt kan en zal best maar ik ben er de laatste tijd gewoon niet tevreden over. Als wij iets nodig hebben met een deadline bestel ik het zelfs 2 weken van te voren om zeker te kunnen zijn dat ik kan leveren en niet last minute weer moet gaan huren.

Op aandringen van het bedrijfsleven en zelfs poletiek heeft tnt post nl of wat dan ook zelfs het 2de deel van de vernieuwing uitgesteld tot dit eerst eindelijk weer eens werkt en alles optijd werkt.

En dan zeg jij dat het bull shit is en er niets aan de hand is?
                        Wil je nog meer bewijs? Bel ze en vraag zelf maar eens het 1 en ander of de regio brabant.

Waarom zou ik een hoop onzin over tnt willen gaan vertellen? Wat schiet ik ermee op? Het heeft altijd perfect gewerkt maar momenteel is het al een klein half jaar gewoon echt bar en boos.

NOS Nieuws

En nog 1

Post nl niets aan de hand?

Dat is pas bull shit.

Kijk zelf nou eens een keer voordat je gaat lopen roepen.
                        Last edited by ronennieshow; Friday-22-06-2012, 17:32.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                          Kijk zelf nou eens een keer voordat je gaat lopen roepen.
                          Behandel elkaar a.u.b. wel een beetje met respect. Verwijten zijn niet nodig, argumenten en meningen wel.

Comment

Klopt had wat netter gemogen. Maar om op mijn mening en ervaring zonder echt enig duidelijk bewijs meteen met bullshit te beginnen vind ik ook nogal wat.

Zeker als je bij google in 1 minuut 10 hits heb met duidelijke verhalen en verslagen van zowel de post zelf als menig ander bedrijf.

Dan denk ik wel van je gaat er nogal hard tegen in van het is niet waar en onzin en bla bla blazonder zelf even 2 minuten zelf wat research te doen van goh arde verhalen misschien is er dan daar wel wat aan de hand.

Ik heb misschien soms een nogal directe en duidelijke mening maar besteed er dan tenminste wel een paar min aan om iets even uit te zoeken.

Comment

Iemand die alles netjes op tijd krijgt met post.nl mag in zijn handen wrijven, Mijn spullen moeten wel naar belgië verzonden worden maar hier is ook week normaal. dus als je snel een artikel in huis wil hebben dan is de beste optie om het zelf op te halen, is het niet dringend dan maar wachten op traag.nl euh post.nl

Comment

Working...
                              X