Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Bedoel je die uit de BAX shop? Nee, kan niet. Je kan een cadeaubon één keer gebruiken. En als je geld van de bon over hebt gaat dat weg, verdwijnt, foetsie.
Via de helpdesk kan je overigens wel meerde in één bestelling gebruiken.
Ha ha, JanPetersen, goeie grap. Ik heb laats nog een bestelling gedaan met meerdere cadeaubonnen (ja, het klopt dat via de mail/telefoon moet), en toen had ik nog 8 euro aan cadeaubonnen over. Wat stond er in het antwoord op mijn mail? "U hebt nog 8 euro tegoed over." Of iets dergelijks. Dus waar je die info nou vandaan haalt...
Vragen over cadeaubonnen graag alsjeblieft direct met de helpdesk bespreken. Op het forum verschijnt vaak goedbedoeld advies door forumleden, maar soms ook onjuist. Om te voorkomen dat er straks een hoop miscommunicatie plaatsvindt vraag ik de topicstarter om daarom even direct contact op te nemen met onze helpdesk, telefonisch of per e-mail. Dat maakt het beantwoorden van vragen eenvoudiger, sneller en accurater.
Slotje, voor vragen betreffende bovenstaand verhaal ben ik te benaderen per PM.
Comment