Announcement

Collapse
No announcement yet.

Account verwijder + Berichten verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Account verwijder + Berichten verwijderen

Beste moderators,

Is het ook mogelijk om hier of ergens anders een verzoek te plaatsen waardoor ik mijn account kan later verwijderen met alle berichten die hieraan vastzitten?

Alvast bedankt,

Laurens

Is niet mogelijk. Dan gaat er namelijk allerlei informatie verloren waardoor er bepaalde gaten in topics en reacties vallen. Zodoende dat wij die optie niet bieden.

Comment

Dan heb ik een andere vraag, waarom heb ik de mogelijkheid niet meer om mijn beginposts aan te passen want liever heb ik niet dat mijn naam steeds zichtbaar is.

Comment

Je kan wel verzoeken of je naam verwijderd wordt zodat je niet meer te herleiden bent.

Comment

Originally posted by BertGitaar View Post
          Je kan wel verzoeken of je naam verwijderd wordt zodat je niet meer te herleiden bent.
          Ja precies, dat heb ik ook in een mail aan rick gevraagd, nu nog even kijken of dit mogelijk is.

Comment

Ik heb ooit gevraagt aan rick om mijn naam te veranderen in een andere naam en dat wilde hij niet, geen idee waarom want dit is maar 30 seconden werk.

Comment

Voor één persoon is dat inderdaad geen probleem. Het feit is echter dat ik regelmatig aanvragen krijg om namen en posts achteraf aan te passen. Aangezien ik al niet heel veel tijd heb om het forum kwalitatief te onderhouden, wil ik deze werkzaamheden zoveel mogelijk beperken. En als ik het voor één persoon doe en dat wordt bekend, wil de rest ook.

Daarnaast is het aanmaken van een account en het posten van je persoonlijke informatie een actie die je zelf uitvoert, waardoor dit onder je eigen verantwoordelijkheid valt. Als het een eenmalige actie betreft wil ik nog wel eens over mijn hart strijken, maar ik ga bijvoorbeeld geen reeks oude posts of allerlei berichten aanpassen. Dat kost me te veel tijd, die ik liever besteed aan het beantwoorden van vragen op het forum zelf.

Je zult dus goed moeten bedenken wat je qua persoonlijke informatie online wilt zetten (En dat geldt ook buiten dit forum). Telefoonnummers, e-mailadressen, achternamen, dat heb je zelf in de hand.
              Je hebt immers de mogelijkheid om het interne PB-systeem van het forum te gebruiken om te communiceren met andere forumleden en zo informatie uit te wisselen zonder dat dit openbaar gemaakt wordt.

Comment

Dat snap ik en zal hier voortaan goed op letten.

bedankt.

Comment

En in uitzonderlijke gevallen kun je een bericht editen en de gevoelige info er uit halen

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Voor één persoon is dat inderdaad geen probleem. Het feit is echter dat ik regelmatig aanvragen krijg om namen en posts achteraf aan te passen. Aangezien ik al niet heel veel tijd heb om het forum kwalitatief te onderhouden, wil ik deze werkzaamheden zoveel mogelijk beperken. En als ik het voor één persoon doe en dat wordt bekend, wil de rest ook.
                    Hier heb ik alle begrip voor rick, ik weet dat op een forum met veel leden veel tijd in kruipt en als er dan meerdere leden gaan vragen om hun naam of berichten aan te passen

Zoals je zegt als je het voor één persoon doet dan moet je het voor iedereen doen.
                    Wat ik jammer vind is, dat de optie om brichten achteraf zelf aan te passen niet aanstaat, dat zou voor veel leden handig zijn, langs de andere kant wil je het waarschijnlijk niet aanzetten omdat er leden zijn die het volledige bericht gaan verwijderen en dan zit je terug met gaten in een topic.

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                    En in uitzonderlijke gevallen kun je een bericht editen en de gevoelige info er uit halen
                    Dat kan enkel als je eigen bericht het laatste bericht is, dus als iemand een reactie plaatst dan kan het niet meer.

Comment

Wat ik jammer vind is, dat de optie om brichten achteraf zelf aan te passen niet aanstaat,
                      Staat wel aan, maar is maar 24 uur geldig. Dit inderdaad om te voorkomen dat iedereen achteraf in zijn eigen posts gaat rommelen, of deze leegveegt. ;)

Comment

ah, ja nu je het zegt ;)

bestaat er trouwens ook een optie om het laatst geposte bericht te verwijderen?

Comment

Ik kan alle posts verwijderen als het nodig is. ;) Maar voor gewone users is dit geen gangbare functie.

Comment

ik ben het al een paar keer tegengekomen dat mijn pc of tablet moeilijk doet, en dat ik daardoor een post dubbel zet. Of dat ik achteraf merk dat ik het toch beter niet had gepost. Hiervoor zou het handig zijn dat ik zelf mijn eigen laatste bericht kan verwijderen. (begrijp ook wel dat dit, net zoals bij de edit-functie, niet voor alle berichten gaat om gaten te voorkomen). Nu verander ik de tekst naar "edit" (of een ander zinloos tekstje), maar het neemt allemaal wel plaats natuurlijk.

(ik weet ook niet in hoeverre zoiets haalbaar is met de moderne informatica ;) )

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Daarnaast is het aanmaken van een account en het posten van je persoonlijke informatie een actie die je zelf uitvoert, waardoor dit onder je eigen verantwoordelijkheid valt.
                              Even voor de IT-juridische orde: onder andere omdat Bax actief modereert valt alle content onder de verantwoordelijkheid van Bax ;)

In dit geval is het de keuze van de gebruiker uiteraard.

Comment

Working...
                              X