Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hij komt, hij komt...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ziet er goed uit! nu nog eraan wennen :)

Comment

Al een foutje gevonden ;) bij snelkoppelingen bovenaan: Weergeef Groepen. Niet helemaal correct volgens de nederlandse taal lijkt me??
      Een vraagje waar kan je foto-albums maken?

Comment

Inderdaad... heel erg wennen!

Ook leuk dat er een mobiele versie is... als hij zou werken. Ten eerste wordt er niet gedetecteerd dat het forum via een mobiele telefoon bekeken wordt (er wordt dus niet automatisch de mobiele versie getoond) en ten tweede geeft elke link een foutmelding.

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
          Al een foutje gevonden ;) bij snelkoppelingen bovenaan: Weergeef Groepen. Niet helemaal correct volgens de nederlandse taal lijkt me??
          Een vraagje waar kan je foto-albums maken?
          Standaard VBulletin vertaling... zal het inschieten. ;)
          Foto-albums kun je binnen je profiel-instellingen maken. Klik op je eigen profiel, vervolgens kun je aan de linkerzijde, als je ff naar beneden scrollt, kiezen voor de optie om een nieuw album aan te maken.

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
          Inderdaad... heel erg wennen!

Ook leuk dat er een mobiele versie is... als hij zou werken. Ten eerste wordt er niet gedetecteerd dat het forum via een mobiele telefoon bekeken wordt (er wordt dus niet automatisch de mobiele versie getoond) en ten tweede geeft elke link een foutmelding.
          Komt vermoedelijk omdat die mobiele layout (is ook niet actief aanwezig eigenlijk) nog volgens het oudere systeem werkt. In de nieuwe versie van dit forum werken we zoveel mogelijk met permanente links. Of er ook echt een mobiele versie gaat komen weet ik nog niet. Forummen op een smartphone lijkt me niet heel tof en dit forum schaalt mee op breedte, dus is ook met een tablet best okay te gebruiken.

Comment

Heb zelf ook nog wat bugjes gevonden en even doorgestuurd. Ben globaal door de meest bekende functies gelopen tijdens de livegang toen het forum nog op zwart stond.

Ook ben ik betrokken geweest met het uittesten op een afzonderlijke test-omgeving om te kijken wat het zoal doet en of het werkt. Daar ging alles goed, maar je weet niet wat het doet als het eenmaal in de lucht geschoten is.

Punt bij een dergelijke livegang is voornamelijk:
            1. Je houdt het geheel een paar uur offline en gaat alles in detail nalopen.
            2. Je controleert de meest gebruikte functionaliteit en gooit dan alles live voor publiek, zodat ze mee kunnen helpen met het zoeken naar eventuele kleine foutjes die nog voorkomen. 20 paar ogen zien meer dan 2. ;)

Comment

Weet niet of je deze al had, maar ik krijg een foutmelding als ik een album wil openen...

Comment

Klopt. Is gemeld. Aanmaken van een album is ook een foutje in geslopen. :)

Comment

Het is wennen maar de vorige gebruikte ik liever.
                  De envelopjes van gelezen en ongelezen berichten zijn niet echt duidelijk, mischien een idee om ook met het logo te werken.

Ongelezen : roze logo
                  Gelezen: grijs logo
                  Gesloten topic: een slotje in het logo verwerken
                  ???

Comment

Nog een bugje... Als je niet ingelogd bent kan je niet naar een tweede/derde/etc. pagina van een topic gaat, dan krijg je een 404 naar je hoofd gesmeten ;)
                    Last edited by larsholm; Tuesday-18-06-2013, 20:21.

Comment

En nog wel storend... Via de wat is nieuw pagina ga je altijd naar de eerste pagina van een topic... een mogelijkheid om te gaan naar het bericht waar je op klikt?

Comment

Bedankt voor het wijzigen van je profiel, $bbuserinfo[username].

quote en punt vergeten in PHP code :) Trust me, i'm an engineer

Comment

Sowieso is username zonder ' ' niet netjes, het hoort zo: $bbuserinfo['username']; en dat het liefst nog camelCase, maarja :P

Comment

Dank voor de melding, gaan we ook meepakken!

Comment

Er zit een of andere rare fout in het forum... Als ik niet ingelogd was zag ik dat dit topic 3 pagina's had, maar van zodra ik pagina 2 of 3 aanklikte kreeg ik een foutmelding (Firefox heeft vastgesteld dat dit doorverwijst op een manier die nooit ophoudt of iets dergelijks...)
                              Firefox 21.0, OSX 10.8.4

Comment

En links werken niet, maar dat had ik al aangegeven in email Rick ;)

Comment

Working...
                                X