Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hij komt, hij komt...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@StijnS, klopt, is een probleem met teveel redirects.

@Milan, is bekend inderdaad.

Comment

Waarschijnlijk staat in de .htaccess de baseurl verkeerd

Comment

Ik weet het allemaal nog niet zo. Kan ook komen omdat er nogal wat bugjes in zitten en ik er gewoon aan moet wennen.

Wat wel is.
        Het is weer heerlijk fris en nieuw ( sommige dingen weer zoeken van huh o jah )
        Ook het brede tekstvak vind ik dan wel weer helemaal yes eindelijk is het er weer. Als je dan grote lappen tekst hebt leest het toch wel een heel stuk fijner.
        De autosave functie is ook wel een handig iets. Niet zomaar die flinke lap tekst die je net typte weer kwijt.

Comment

Nog een bug hier.

Als je op http://www.bax-shop.nl/forum/images/...s/firstnew.png knopje klikt kom je altijd uit op de eerste pagina.

Edit: dit is niet in iedere topic het geval maar bij dit topic wel, ondanks dat ik dit topic vandaag al meerdere keren (ingelogd) heb bekeken.
          Last edited by DJordy; Wednesday-19-06-2013, 23:42.

Comment

Ik weet het allemaal nog niet zo. Kan ook komen omdat er nogal wat bugjes in zitten en ik er gewoon aan moet wennen.
            Alles wat nieuw is, is even wennen. Als je een nieuwe auto koopt moet je ook even wennen aan wat nieuwe dingetjes, manier van schakelen, reactie van het gaspedaal, etc. Dat is hier ook zo.

Daarnaast zijn er inderdaad wat meer bugs te vinden dan ik eigenlijk gehoopt had, ondanks dat we er in de testomgeving best secuur doorheen gegaan zijn. Je kunt eigenlijk pas goed testen als heel het zwikje daadwerkelijk online staat. Daarvoor is het forum er een poosje uit geweest, maarja, je gaat geen 2 dagen het forum op zwart zetten. ;) Dan roep ik liever de hulp in van onze vaste gebruikers, die er zoals je ziet best wat uit kunnen halen doordat ze bepaalde functies net even anders gebruiken, waarvoor ook dank!

Ik zie het niet als aanval verder ofzo hoor. ;)

Comment

Ik kan op veel forums niet doorklikken naar de topiclijst. Als ik bijvoorbeeld op "geluid & pa" klik kom ik op http://www.bax-shop.nl/forum/f7-geluid-pa. Klik ik vervolgens nogmaals op de link "geluid & pa" kom ik nog steeds op dezelfde pagina uit. Dat geldt ook voor andere forums. Ik heb dit probleem in alle browsers (IE9, FF, Chrome).

Comment

Zie het probleem idd. Ga ik doorgeven!

Comment

datzelfde heb ik ook, nogal vervelend want nu heb ik maar de helft van wat ik wil lezen :(

Comment

T'is weer gefixt :D

Comment

De oude 'nieuwe berichten' is ook nog gewoon te bereiken via nieuwe berichten, vind die iets overzichtelijker dan 'wat is nieuw'.

Op mijn full HD scherm worden alle berichten wel heeeel breed, maar ik kan me voorstellen dat dit makkelijk is voor gebruik met smartphones en tablets e.d.

Wat ik wel jammer vind: ik zocht altijd op topics waarin ik had gereageerd via de zoekfunctie door te zoeken op mijn eigen naam, dan kan ik zien of er nog nieuwe reacties zijn. Nu krijg ik als ik op mijn eigen naam zoek alleen de topics te zien die ik zelf gestart ben. Is er nu een andere manier om deze topics te zoeken?

Comment

Dat kan toch nog?

Gebruik de 'geavanceerd zoeken' functie.

Comment

Mooi op desktops en laptops. Font maatje groter is ook aangenaam.

Op mobiele devices (iOS bij wij) werkt 'liquid' erg slecht. Het wordt dan te breed waardoor je steeds links-rechts moet scrollen. Heel erg onprettig...

Comment

Mobiel werkt het eigenlijk wel erg fijn op mijn Sony Experia Z.
                            Ook heb je voor Android en misschien ook voor mac gebeuren settings app wat dan ook dat de tekst automatisch aanpast aan je scherm. Zoom je in word het automatisch aan je scherm aangepast en de tekst onder elkaar gezet om zo links, rechts scrollen te voorkomen.
                            HTC heeft dit zelfs standaard in de sense aanpassing op Android.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Dat kan toch nog?

Gebruik de 'geavanceerd zoeken' functie.
                              Daar had ik het over

Zie nu dat er bij enkele types wel de optie is. gelukkig :-)

Comment

Is het mogelijk om alles leeg te maken bij nieuwe berichten? op het vroegere forum kon dit wel maar nu blijkbaar niet.
                                Het zal aan mij liggen maar ik kom niet meer graag op het forum met het nieuwe forum.

Comment

Working...
                                X