Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hij komt, hij komt...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier heeft rick wel een punt, ik heb vroeger ooit een phpBB forum gehad die ik helemaal had verbouwd en het updaten was een heel karwei omdat alles handmatig moest gebeuren.
    Maar er zitten toch kleine bugs in de forumsoftware die eruit kunnen worden gehaald.

Rick, door op dat icoontje te klikken ga je inderdaad naar het laatst gepost bericht in dat betreffende forum, maar het is gemakkelijker om de tab "nieuwe berichten" aan te klikken, dan moet je niet telkens dat blauwe icoontje aan te klikken naast elk onderwerp, met de tab "nieuwe berichten zie je meteen alle ongelezen berichten van elk onderwerp, jammer is dat je de berichten onder deze tekst De onderstaande onderwerpen zijn niet geüpdatet sinds jouw laatste bezoek maar bevatten nog steeds ongelezen berichten. niet als gelezen kan markeren en dus blijven ze ook staan, ik heb inmiddels al 4 pagina's.
    Attached Files
    Last edited by Mol; Monday-19-08-2013, 09:50.

Comment

Rick, door op dat icoontje te klikken ga je inderdaad naar het laatst gepost bericht in dat betreffende forum, maar het is gemakkelijker om de tab "nieuwe berichten" aan te klikken,
      Ik snap niet helemaal waar je precies op doelt, kun je het wat gedetailleerder uitleggen?

met de tab "nieuwe berichten zie je meteen alle ongelezen berichten van elk onderwerp, jammer is dat je de berichten onder deze tekst http://www.bax-shop.nl/forum/images/...post-right.png niet als gelezen kan markeren en dus blijven ze ook staan, ik heb inmiddels al 4 pagina's.
      Dus je wilt voor het segment ' Nieuwste berichten' een ' markeer alles als gelezen' knop?

Comment

Als ik dat blauwe icoontje gebruik dan moet ik dat naast elk onderwep doen.
        Het is dus veel gemakkelijker om bovenaan de tab 'Nieuwe berichten' te gebruiken, zo heb je alle nieuwe berichten in 1 oogopslag maar op die pagina staan onder de nieuwe berichten nog berichten en die krijg je niet weg, ik zit inmiddels al aan 4 pagina's.

De onderstaande onderwerpen zijn niet geüpdatet sinds jouw laatste bezoek maar bevatten nog steeds ongelezen berichten

Comment

Kun je mij een screenshotje sturen? Dan heb ik waarschijnlijk een wat beter beeld bij de tekst.

Comment

Ik erger me mateloos dat als ik op een linkje naar van een foto klik, die geüpload is op bax forum, dat hij in het zelfde tabblad opent en geen nieuwe. Oftewel met andere woorden, ik klik nu steeds heel het forum weg. Niet echt handig zegmaar.

Comment

Bij mij opent hij gewoon in een popup venster? Welke browser gebruik je?

Comment

Google Chrome (een van de snellere webbrowsers ;) )

Comment

Zelfde 'probleem' hier met Safari.

Comment

Dus als ik hier een afbeelding invoeg, zoals onderstaand, dan opent hij bij jullie in hetzelfde venster als losse afbeelding, dus niet als popup?
                    (Ik gebruik overigens thuis ook Chrome en op het werk FireFox, dus probeer te achterhalen waar het aan kan liggen ;))

krk_rp6_rood.jpg

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Dus als ik hier een afbeelding invoeg, zoals onderstaand, dan opent hij bij jullie in hetzelfde venster als losse afbeelding.
                      Klopt helemaal

Comment

Heel vreemd, bij mij werkt het perfect. Ben benieuwd of anderen er ook last van hebben?

Comment

Ook in Firefox en Chrome doet die het hier.

Comment

Hier ook in IE10. Ik zie in de broncode ook niets staan wat ervoor zou moeten zorgen dat de afbeelding in een nieuw venster opent (iets als target="_blank" of een stukje javascript), maar dat kan natuurlijk ook ergens anders geregeld worden. Het werkt in elk geval niet ;-)
                            Last edited by Geluid-en-licht.com; Friday-06-09-2013, 13:05.

Comment

De afbeelding zou dan in een soort popup moeten verschijnen. Hier werkt dat wel, maar schijnbaar niet overal. Dus ben benieuwd of er nog meer gevallen zijn. :)

Comment

ja, hiero ook :)

Windows 8 - Chrome

Comment

Working...
                                X