Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hij komt, hij komt...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier werkt het ook niet zoals het zou moeten...

Interessant is wel dat alle reacties binnen <blockquote> tags staan. Opzich geen probleem. Punt is wel dat het hele zooitje als XHTML gedefinieerd staat (via de DOCTYPE).
    Grapje met XHTML is dan weer dat een blockquote element alleen block elements mag bevatten. Een link <a href=""...> is geen block element en mag dus niet. Het zou me niks verbazen als daar het probleem zit. Een onClick event (of EventListener) op al je <a> elementen ziet het <a> element binnen een blockquote mogelijk helemaal niet.

Comment

@Rick
      hier IE 9 en chrome 29.0.1547.66 , in beide browsers hetzelfde probleem: plaatje opent in hoofdvenster, niet in popup

Comment

Originally posted by Rick View Post
        De afbeelding zou dan in een soort popup moeten verschijnen.
        Ja daar wordt zo te zien een lightbox script voor gebruikt, maar dat werkt dus niet goed.
        Last edited by Geluid-en-licht.com; Saturday-07-09-2013, 08:55.

Comment

Ik heb nog 'n opmerking, als je op een topic klikt vanaf de homepage, kom je op de 1e pagina uit, waar het topic ooit is begonnen en niet waar je het laatst gebleven bent, zoals op het ''oude'' forum.

Comment

edit

Comment

als ik op de knop "ga naar het eerste nieuwe bericht" druk, ga ik niet altijd (/bijna nooit) naar het eerste nieuwe bericht, maar gewoon naar de eerste pagina van het topic.
              Werkte in de vorige versie toch net iets beter

Comment

Working...
              X