Announcement

Collapse
No announcement yet.

raar dagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• raar dagje

soms lijkt het of alles fout (moet) lopen.gisteren bestelde ik namelijk twee Devine Artis 12A 300 W(beiden B-stock). en een Wavedrum-mini(plus kabel).
    B-post zou zorg dragen voor de levering."zou" was echter niets te veel gezegd...
    de twee Devine's werden netjes geleverd maar de WD-m en kabel die in een derde paket zaten waren,na navraag bij de post,en nu komt het;"waarschijnlijk naar een verkeerd postkantoor gestuurd.als ze morgen niet komen kom dan maar eens langs."
    Dus B-post maakt z'n naam nog maar eens waar.

Gelukkig is er ook een lichtpuntje:de verjaardagskorting waarvan ik niet wist waar hem in te vullen krijg ik asap teruggestort van bax.top!

om het rare dagje af te sluiten moest ik helaas vaststellen dat één van de twee actieve luidsprekers het niet doet.
    Deze gaat retour.Mss betreft het gewoon een zekeringetje.Ik neem in de plaats gewoon een nieuwe(A-stock),natuurlijk na bijpassing van het prijsverschil,just to be sure.

bij bax shop werd ik zoals steeds,zowel wat de kortingsbon als de hulp voor de ontbrekende wavedrum+kabel,vakkundig en vriendelijk geholpen
    Wat betreft B-post...ach laat maar,als de Wavedrum-mini er morgen is ben ik al tevreden.

Balen, dat het niet zo soepel is gelopen.

Maar het wordt natuurlijk opgelost, dus alvast veel plezier met je nieuwe aankoop! ;)

Comment

Dit soort zaken zijn natuurlijk erg vervelend voor jou als klant en ik ben blij dat je goed aangeeft wat er misgegaan is zodat we hier lering uit kunnen trekken en onze vervoerder kunnen aanspreken op de manier van werken. Wij blijven natuurlijk altijd verantwoordelijk voor jouw bestelling en daarom is het te makkelijk om de schuld af te schuiven op een andere partij, dus dat gaan we ook niet doen. Ik maak een case aan zodat we intern kunnen kijken naar verbeterpunten zodat we je in de toekomst van de juiste service kunnen blijven voorzien.

Ik hoop dat je snel gebruik kan gaan maken van je speaker set en wens je alvast veel luisterplezier!

Comment

Vandaag heb ik de ontbrekende zending op de post kunnen afhalen.
        voor mij is het dus nu in orde.hopelijk verlopen de volgende leveringen terug even vlot als in het verleden.

mijn vingerwijzing ging uitsluitend naar B-post, van bax heb ik steeds goede service ontvangen, nu en in het verleden en ik twijfel er dan ook niet aan dat dit ook in de toekomst zo blijft.
        :D

Comment

Working...
        X