Announcement

Collapse
No announcement yet.

Half jaar gewacht op een retourzending, zeer teleurgesteld...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Half jaar gewacht op een retourzending, zeer teleurgesteld...

Ik heb een half jaar geleden een product teruggestuurd omdat er iets kapot aan was. Daarvan wou ik het geld terug hebben, maar ik heb het geld nog steeds niet op m'n rekening. Ik zou volgens bax-shop 30 euro schuldig zijn aan hun maar er is dus blijkbaar een fout gemaakt aan hun kant. Ik heb vier keer gebeld en elke keer werd er beloofd dat het opgelost zou worden. Daarnaast heb ik ook twee keer gemaild om alleen m'n geld terug te krijgen. Tevergeefs...

Na op twitter een bericht geplaatst te hebben werd het al iets serieuzer opgevat. En na nog een keer bellen werd mij beloofd dat het geld met 3 a 4 werkdagen op m'n rekening zou staan

Ik ben wel benieuwd wat bax-shop doet om z'n klanten tevreden te houden. En of hiervoor ook een compensatie is. De manier van handelen is me namelijk totaal niet bevallen...

Dat is echt vervelend om te horen dat het zo gelopen is en je hebt helemaal gelijk dat je nu via meerdere mediums dit onder de aandacht probeert te krijgen, want dit had natuurlijk al lang opgelost moeten worden! Ik ben er zelf even ingedoken en heb de posten in je account gecorrigeerd. Het aankoopbedrag staat deze week nog op je rekening.

Namens mezelf en de directie (die dit ook leest) wil ik je onze welgemeende excuses aanbieden en je krijgt nog een kleine wiedergutmachung van ons!

Comment

Daar ben ik heel blij mee om dat te horen. In dat opzicht zorgen jullie wel goed voor jullie klanten.

Uiteindelijk toch een goede oplossing van de Bax-shop:)

Comment

Working...
      X