Ik heb een half jaar geleden een product teruggestuurd omdat er iets kapot aan was. Daarvan wou ik het geld terug hebben, maar ik heb het geld nog steeds niet op m'n rekening. Ik zou volgens bax-shop 30 euro schuldig zijn aan hun maar er is dus blijkbaar een fout gemaakt aan hun kant. Ik heb vier keer gebeld en elke keer werd er beloofd dat het opgelost zou worden. Daarnaast heb ik ook twee keer gemaild om alleen m'n geld terug te krijgen. Tevergeefs...
Na op twitter een bericht geplaatst te hebben werd het al iets serieuzer opgevat. En na nog een keer bellen werd mij beloofd dat het geld met 3 a 4 werkdagen op m'n rekening zou staan
Ik ben wel benieuwd wat bax-shop doet om z'n klanten tevreden te houden. En of hiervoor ook een compensatie is. De manier van handelen is me namelijk totaal niet bevallen...
Na op twitter een bericht geplaatst te hebben werd het al iets serieuzer opgevat. En na nog een keer bellen werd mij beloofd dat het geld met 3 a 4 werkdagen op m'n rekening zou staan
Ik ben wel benieuwd wat bax-shop doet om z'n klanten tevreden te houden. En of hiervoor ook een compensatie is. De manier van handelen is me namelijk totaal niet bevallen...
Comment