Announcement

Collapse
No announcement yet.

Is Baxshop.be oplichterij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is Baxshop.be oplichterij?

Mag ik er van uitgaan dat de Belgische afdeling van jullie winkel legitiem is?

Ik heb namelijk op vrijdag 27 NOVEMBER een bestelling geplaatst en betaald, en netjes een factuur ontvangen. Helaas was dit het laatste dat ik hiervan hoorde. Ondanks verschillende pogingen waaronder bellen of mailen, krijg ik geen enkel antwoord. U leest het goed, gedurende 2 weken blijft het Oost-Indisch doof! Bij het opbellen, ga ik voor de optie “informatie over uw bestelling”, maar word ik helemaal niet doorverwezen. Ik word ontkoppeld na 1minuut.

Deze ochtend heb ik een mail gestuurd naar de klantendienst van baxshop.nl om te vragen wat er mis is met baxshop.be. Ook geen antwoord. Er wordt blijkbaar niet veel belang gehecht aan klantvriendelijkheid of klantenbinding.

Bellen naar Nederland gaat mij net iets te ver, dus hoop ik via deze weg iets van respons te krijgen op een bestelling die straks 2 weken geleden(!) betaald is. Straks ga ik nog een klacht moeten indienen wegens oplichterij.

Ps Het materiaal dat ik bestelde had ik het voorbije weekend nodig. De slogan "Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis" zijn holle woorden.

Beste Bram,

Allereerst excuses voor de late reactie en de slechte opvolging van je vragen. Op dit moment is er op sommige mail cues een achterstand ontstaan door een gigantische overflow. Ons contactcenter is de afgelopen periode op de schop gegaan en er zijn heel veel nieuwe mensen gestart om de achterstand weg te werken en uiteraard de dienstverlening te kunnen geven die je van ons mag verwachten.

Wat het Belgische nummer betreft heb ik zojuist navraag voor je gedaan. Er waren inderdaad wat problemen met de routing van de calls vanuit België waardoor sommige oproepen niet in de juiste wachtrij terecht kwamen. Gisteren is er een aanpassing aan de telefooncentrale gedaan waardoor dit niet meer voor zou mogen komen.

Dan uiteraard de informatie over je bestelling. Je hebt gekozen voor afhaling op een postpunt. Omdat deze zendingen voorzien zijn van een unieke code die je nodig hebt voor de afhaling, kunnen deze zendingen niet in delen verstuurd worden. Dit is de reden dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Er was namelijk een artikel niet op voorraad ten tijde van je bestelling en hierdoor wordt de bestelling verzonden op het moment dat alle artikelen op voorraad zijn.

Het gaat om 2x Remo BA-0114-00 Ambassador 14 inch coated

Ik heb een voorstel voor je. De twee vellen in backorder annuleer ik uit deze bestelling en stort het aankoopbedrag terug op je rekening. Hierdoor kan je bestelling direct verzonden worden. De twee vellen zet ik opnieuw voor je in order op onze kosten. Zodra ze binnen zijn sturen we deze naar je huisadres.

Comment

Dag Ronald,
      Bedankt voor je antwoord! Alles wat fout kon gaan, is dus blijkbaar fout gegaan. Ik aanvaard uw voorstel, en wens je nog succes bij het afhandelen van alle andere zaken. Het is blijkbaar nodig ;)

Comment

Goed te horen dat je akkoord gaat met mijn voorstel. Ik heb dit direct in het systeem doorgevoerd en de backorders geannuleerd en een refund aangemaakt. Je bestelling is nu klaar om verwerkt te worden in het magazijn. De twee vellen heb ik op onze kosten in een nieuwe order gezet.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Comment

Dag Ronald,

Alle items zijn ondertussen aangekomen, maar de refund van uw compromisvoorstel is echter tot op heden nog niet tot bij mij geraakt. Het blijven blijkbaar drukke tijden bij bax-shop..

Comment

Hallo Bram,

Ik had de refund direct aangemaakt via de oorspronkelijke betaalwijze. Ik kan nu even niet inloggen en weet niet zeker meer hoe je betaald had. Check even je PayPal of creditcard. PM me voor de zekerheid even je IBAN nummer, dan zoek ik het maandag uit.

Comment

Working...
            X