Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zwaar teleurgesteld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zwaar teleurgesteld

    Voor het eerst dat iets ik bij de Bax-shop besteld.
    Ga er vanuit dat ze goed verpakken voor transport.

    Vandaag de basgitaar binnen.
    Leg de doos netjes op de grond deed voorzichtig de doos open.
    Ik zag hout snippers en ik schrok hoe die verpakt was wat losse piepschuim blokjes los in de doos.
    En keek en zag dat kompleet de punt afgebroken was tijdens transport.
    Met een sticker breekbaar kom je er niet en wat losse blokjes piepschuim
    Op mijn werk moeten wij producten beter verpakken dan dit.

    Gelijk gebeld zeiden dat ze het perfect goed konden repareren naar de orginele staat.
    Je ziet er niks meer van. Vroeg nogmaals en bevestigd zich nogmaals met het zelfde antwoord.

    Hopen stellen jullie mij niet nogmaals teleur.
    Nu zit ik wel zonder bass.





    Wie heeft daar ooit zijn gitaar of bass laten repareren?
    Wordt dat echt netjes gedaan? En kan zien dat die gerepareerd is?

  • #2
    Je mag het toch gewoon terug sturen en zeggen dat je een nieuwe wil
    Ik zou helemaal niets gerepareerd hoeven hebben. Betaal je voor een nieuwe dan wil ik ook een nieuwe

    Comment


    • #3
      In de eerste plaats moet ik zeggen dat ik nooit problemen heb ondervonden met betrekking tot de service van Bax; als er iets niet 100% in orde was werd het zonder enig probleem vervangen door een nieuw exemplaar.
      In dit geval is er duidelijk sprake van onvoldoende verpakking of beschadiging gedurende transport.
      Iets waar degene die het artikel besteld heeft vanzelfsprekend niets aan kan doen.
      Het lijkt me dan ook niet meer dan redelijk dat het bestelde door een nieuw exemplaar vervangen wordt.
      Met repareren zou ik zéker geen genoegen nemen! Immers: het geld is goed dus daar mag je dan ook goede (nieuwe!) spullen voor verwachten.
      Anders blijf je tot in lengte van dagen zitten met een vervelend gevoel, van iets dat eigenlijk al een beetje kapot was toen je het nieuw kocht!

      Comment


      • #4
        vervelend om te horen dat je ontevreden bent over onze service en ik kan heel goed begrijpen dat je er nu zo in staat. Deze gitaar heeft zo te zien ergens een flinke smakker gemaakt maar waar dit gebeurd is of hoe dit ontstaan is valt moeilijk te zeggen. De schuldvraag is daarom wat mij betreft niet relevant. Het belangrijkst is dat we zorgen we dit probleem zo goed mogelijk voor je gaan oplossen.

        Ik heb voor je in het systeem gekeken maar helaas was deze gitaar het aller laatste exemplaar van dit model in deze kleurstelling anders hadden we je sowieso een directe omruiling aangeboden. Omdat ik geen gitaarspecialist ben heb ik even een collega ingeschakeld die een passend alternatief voor je gaat zoeken. We zorgen dat de eventuele meerprijs voor onze kosten zal zijn.

        Excuses voor het ongemak en ik hoop dat we dit alsnog goed voor je gaan oplossen.

        Comment


        • #5
          Dat klinkt in elk geval goed! Ik ken de bewuste koper niet, maar ik hoop voor hem dat de zaak tot tevredenheid afgehandeld kan worden.
          Immers: geen betere klant dan een tevreden klant!

          Comment


          • #6
            Hier een kleine update hoe het nu loopt.

            Ik krijg een telefoontje: vinden het erg jammer wat er gebeurd is.
            En willen het goed maken. We horen goed product te leveren.

            We hebben wel een gitaar versie in dit model deze kunnen we je aanbieden.
            Huh ik bestel toch een bas geen electrische gitaar.

            Vond dit als bas echt een prachtig exemplaar, omdat weinig basgitaren zijn met zo'n model.
            Ik vind niet horen als ik iets besteld dat het zo aankomt.

            Als jullie de basgitaar kunnen reparen zonder dat er schade is geweest aam de bas vind ik het best.
            Toen ik een collega had gesproken zeiden ze dat dat kon.
            Ik heb de bas niet in deze staat besteld en wil dan wel dat er iets van de prijs afgaat.
            Ik baal er nog steeds van.

            Dat snap ik, als wij de basgitaar binnen hebben. Kan ik kijken wat we kunnen doen.

            Daarom willen het ook goed maken had je zelf iets op het oog of wil je je geld terug.
            Ik wil een basgitaar. Ik zal goed over nadenken, als ik 1 op het oog heb laat ik het weten.
            Ik baal nog behoorlijk van.

            Bel over een paar dagen later op of ze de basgitaar, die ik terug heb gestuurd al hebben ontvangen.
            Ja maar we kunnen wel repareren, maar je zal dan wel goed kunnen zien dat daar kapot is geweest.

            Leg uit dat het van dan beter niet repareren. Dat ik wel een andere basgitaar op het oog heb.

            Vervolgens krijg ik een mooie korting van ongv €97,=
            Moet nog wel een bedrag bijbetalen
            Er zit wel een levertijd van 12 weken op.
            Dat vind ik niet erg als deze masr nog steeds leverbaar is?
            Antwoord: de basgitaar is nog steeds leverbaar.
            Had gevraagd of die netjes voor op mail wil zetten dat ik er goed over na kan denken.


            Thuis goed over nagedacht stuur mailtje van dat akkoord ga met dat aanbod alleen als ik de afbetaling voor
            30-6-2018 mag betalen.
            En als de basgitaar in 1 van jullie winkels eerder binnenkomt dat die dan alvast vast gehouden kan worden.
            Want ik heb al een groot bedrag betaald en het leek mij ook redelijk.

            Kreeg mail terug:

            Helaas is afbetaling niet een van onze betaalmogelijkheden.
            Wat ik wel kan doen in hem in bestelling zetten naar een van onze winkels. Dan zou je hem daar contact kunnen betalen zodra hij daar binnen is. Welke winkel komt jou het beste uit?

            Huh?? Ff 2 uur reizen om contant te betalen.
            Ik bel Bax Music op kreeg een andere collega aan de telefoon, want de persoon waar ik contact daarover had was al naar huis.

            Leg het probleem in het kort uit.
            Nee das geen probleem ik zorg dat die basgitaar gereserveerd wordt in 1 van onze winkels.
            Als je de afbetaling wil doen hoef je alleen even te bellen dan sturen wij gewoon een betalingslink.
            Als die betaald is dan sturen wij de basgitaar op.
            Wij hebben het vandaag erg druk.
            Excuses voor ongemak.

            En nu wachten tot de andere basgitaar kan afbetalen.
            Heel erg bedankt dat het wel kan.
            Dat scheelt voor mij 2 uur reizen en anders was de korting voor mij ook geen korting meer.
            Alleen jammer dat het zoveel werk kost.

            Ik hoop dat dit verhaal een goed einde krijgt.
            ook dat deze basgitaar die ik wil, heel aankomt.

            Wordt vervolgd.
            Last edited by IronSouL; Wednesday-30-05-2018, 23:43.

            Comment


            • #7
              Vervolg.

              Toen ik de laatste betaling wou doen.
              Heb ik Bax-shop gebeld gevraagd of die persoon mij terug te bellen.
              Uitgelegd wat gaande was.
              Was niet terug gebeld.

              De volgendedag weer naar Bax-shop gebeld.
              Weer alles uitgelegd wist helemaal niks van en kon niet makkelijk terug vinden wat er gaande was.
              Hij kon mij niet helpen.
              Weer een boodschap achtergelaten of die persoon mij kon terug bellen.

              Ik had een afspraak gemaakt dat ik voor de 30ste zou betalen en dat wil ik ook nakomen, als ik iets afspreekt doe ik dat.

              En weer gebeld en alles weer uitgelegd.
              Dit keer iemand die van zijn plek ging en vragen aan de persoon of het ook waar was.
              En zei dat je geld gewoon naar ons kon overmaken, zonder de betaal link. En verstuur via mail het bewijs op dat je heb betaal.
              Dan wordt alles geregeld.

              Kreeg paar weken later een mail, dat de levertijd iets langer zou duren.
              Balen, maar kan Bax-shop niks aan doen.
              Was een beetje van, krijg je zeker te horen dat die niet meer leverbaar is.

              Na 6weken wachten kwam de basgitaar op donderdag 23-8-2018 binnen :).

              En dit keer geleverd in een Bax-doos en goed verpakt.




              Dit keer is de Basgitaar heel. :)

              Gelukkig toch een goed einde.

              Bax-shop kan nog een paar dingen verbeteren.

              Voordat ze gaan versturen ff checken of het wel goed verpakt zit.
              Liever 1 dag later versturen dan gelijk de deur uit zonder te kijken.

              Als er een afspraak is gemaakt of iets geregeld met de klant.
              Hou andere op de hoogte, zodat de klant niet 5 of 20 keer het hele verhaal opnieuw moet uitleggen.
              En dan nog niet geholpen kunnen worden.
              Dat wekt irritatie's op voor de klant.


              Als het niet lukt, om terug te bellen.
              Stuur anders een mailtje naar de klant van dat je de volgendedag terug zal bellen. Liefs ook een tijd erbij als het lukt.
              Zo voel de klant ook gehoord en zal die niet de heletijd bellen.

              De alternatief waar Bax-shop mee aankwam vond ik wel raar.
              Ik bestelde een Basgitaar en ze kwamen met een alternatief een electrische gitaar die het zelfde model heeft.
              Ik snap dat het zelfde model is.
              En misschien speelt de klant geen elektrische gitaar of heeft al een of meerdere electrische gitaar
              Het is en blijft geen basgitaar.
              Het zijn wel snaar instrumenten, maar het speelt wel anders.
              Anders even gewoon vragen aan de klant, waarom hij die speciaal heeft gekozen, zodat de klant zich gevoel dat die geholpen wordt.
              en niet gelijk van maar we hebben wel een andere alternatief.
              Ik snap dat je misschien weinig tijd heb, maar als er een probleem is en dat opgelost moet worden is het wel belangrijk, om ook tijd te nemen



              Plus punten:
              Bax-shop heeft netjes gehandeld en heeft ook netjes hun excuses aangeboden.
              Liet de klant netjes nadenken over een andere alternatief.
              Voor de klant is het soms moeilijk als er iets niet meer leverbaar is, om iets anders gelijk te zoeken.
              Bax-shop gaf netjes korting en verstuurde netjes een mail met wat er is afgesproken.

              Deze klant is tevreden en kan weer bas spelen :)
              En vind de bas gitaar erg mooi, klinkt ook erg goed en speelt erg fijn.

              Vraag zich wel af wat er met de kapotte basgitaar gebeurt.
              Vond de basgitaar ook heel erg mooi.

              Erg bedankt Bax-shop voor het oplossen en een goed einde.

              Comment

              Working...
              X