Ik heb ruim 2 weken geleden een product retour gebracht in Rotterdam en een creditnota ontvangen. Omdat ik nog steeds het geld niet heb teruggestort gekregen heb ik zowel via email als via Facebook navraag gedaan bij Bax. Maar helaas komt er geen reactie. Is dat gebruikelijk bij Bax?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waarom reageert Bax niet op email en Facebook vragen?
Collapse
X
-
Hi Pim,
Ik heb op basis van je forumgegevens een account teruggevonden en zie dat je 26 september een e-mail hebt gestuurd hierover. Ik kan echter niet zien wanneer je ons via Facebook benaderd hebt.
Ik heb onze collega's van onze klantenservice benaderd om dit verder op te pakken en je hiervoor te benaderen. Zover ik zie kan het zijn dat dit blijft steken op het feit dat er geen bankgegevens bekend zijn om het geld op terug te storten, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat ik zelf niet op de klantenservice-afdeling werkzaam ben.
Het is mogelijk dat hierdoor enige vertraging opgetreden is. Ik zal de situatie deze week in de gaten houden zodat ik kan zien of dit nu correct opgepakt wordt.
Excuses voor het ongemak.
Comment