Ik heb in december een hoofdtelefoon geretourneerd aan Bax-shop. De beugel erop brak spontaan af.
Het product valt nog binnen garantietermijn.
Zonder een tegenbericht is de hoofdtelefoon aan mij teruggestuurd.
Nadat ik contact met Bax-shop opgenomen heb, kreeg ik onderstaande mail: “Naar aanleiding van ons telefonisch contact zou ik bij de retourafdeling navragen waarom je reparatie ongerepareerd terug was gestuurd. Ik heb van de retourafdeling te horen gekregen dat de reparatie niet binnen de garantie valt en dat het vervangen van de band duurder zou zijn dan een nieuwe te kopen, vandaar dat ze de hoofdtelefoon ongerepareerd terug hebben gestuurd.”
Na het meerdere keren bellen (wachttijd 30+ min.) en mailen krijg ik geen antwoord op de vraag waarom ik geen garantie krijg. Terwijl:
1. Het product valt binnen garantietermijn
2. Ik claim dat het product van slechte kwaliteit is
Ik ben zeer teleurgesteld in werkwijze van Bax-shop. Als klant wordt ik daar gewoon genegeerd!
Het product valt nog binnen garantietermijn.
Zonder een tegenbericht is de hoofdtelefoon aan mij teruggestuurd.
Nadat ik contact met Bax-shop opgenomen heb, kreeg ik onderstaande mail: “Naar aanleiding van ons telefonisch contact zou ik bij de retourafdeling navragen waarom je reparatie ongerepareerd terug was gestuurd. Ik heb van de retourafdeling te horen gekregen dat de reparatie niet binnen de garantie valt en dat het vervangen van de band duurder zou zijn dan een nieuwe te kopen, vandaar dat ze de hoofdtelefoon ongerepareerd terug hebben gestuurd.”
Na het meerdere keren bellen (wachttijd 30+ min.) en mailen krijg ik geen antwoord op de vraag waarom ik geen garantie krijg. Terwijl:
1. Het product valt binnen garantietermijn
2. Ik claim dat het product van slechte kwaliteit is
Ik ben zeer teleurgesteld in werkwijze van Bax-shop. Als klant wordt ik daar gewoon genegeerd!
Comment