Ik ben al ruim 10 jaar vaste klant bij Bax Shop en ben nog steeds tevreden. Maar waar ik me wel aan irriteer is het feit dat de prijzen van producten zo’n beetje om de paar dagen veranderen. Zowel naar boven als naar beneden. Mijn voorbeeld is de Onyx 18 inch subwoofer. Deze varieert van EUR 401 naar EUR 439 en alles wat daar tussen zit. Dan Kun je als Bax Shop daar uitleg aan geven door te zeggen dat de prijzen van de leverancier fluctueren. Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn, maar niet voor het feit dat de prijzen elke keer binnen een week anders zijn.
Een voorbeeld: de Behringer 212d. Deze fluctueert bij Bax Shop ook in prijs terwijl deze bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ lange tijd stabiel is. En volgens mij is er maar 1 Behringer fabrikant waar deze speaker besteld kan worden ?
Dus Bax-Shop, stop met deze onzin. Dit komt niet betrouwbaar over bij een consument. En als ik iets wil bestellen, wacht ik gewoon een paar weken totdat het product weer op de laagste prijs staat.
Een voorbeeld: de Behringer 212d. Deze fluctueert bij Bax Shop ook in prijs terwijl deze bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ lange tijd stabiel is. En volgens mij is er maar 1 Behringer fabrikant waar deze speaker besteld kan worden ?
Dus Bax-Shop, stop met deze onzin. Dit komt niet betrouwbaar over bij een consument. En als ik iets wil bestellen, wacht ik gewoon een paar weken totdat het product weer op de laagste prijs staat.
Comment