Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bezorgservice met GLS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bezorgservice met GLS

Hallo, Ik had laatst een bestelling geplaatst en die zou bezorgd worden met GLS. Ik weet dat het niet Bax zijn schuld is, maar jeeeeetje wat een kwalitatief uitermate teleurstellende service is dat zeg! Geen verzendbevestiging of track and trace ontvangen, krijg ik opeens een mail dat het pakket bij de buren is bezorgd, omdat ik zogenaamd niet thuis was. Dat was ik dus wel... Ik kijk dus in de mail waar het bezorgd zou zijn en ik herken toevallig de achternaam. Verder staat er geen straat of huisnummer bij. Deze mensen wonen een straat verder op, op hetzelfde huisnummer als ik. :o

Ik ga dus later op de dag het pakket bij deze mensen halen zonder problemen gelukkig. Het is maar dat ik de mensen van naam ken, anders had ik kunnen fluiten naar mijn pakket. Ik had dus ook meteen een klacht gestuurd naar GLS, even later stonden de bezorger en zijn manager voor de deur... Begonnen ze mij te beschuldigen dat het pakket helemaal niet van mij was en wilde de bezorger het pakket zowat uit mijn hadden rukken en terugbrengen naar het verkeerde adres de bezorger liep boos weg en toen heb ik de manager het uitgelegd. De manager zei dat "ik maar rustig moest doen" Geen verontschuldiging, niks...

Heb ook al eerder problemen met de bezorgservice gehad. Wat een zooitje! Ik adviseer Bax deze bezorgservice te wijken. Dit kan gewoon niet. op deze manier jaag je ook je klanten weg, want dan bestel je liever bij een andere shop waar ze niet met GLS bezorgen.

De bestelbedrijven in Nederland zijn bezig met een race-to-the-bottom. Op dit moment liggen GLS en PDP duidelijk vooraan als het op slechte service en het verliezen van zendingen aankomt, maar DHL en ook postnl.nl zijn druk bezig om ze in te halen. Ik zou persoonlijk extra betalen als in de optie kreeg om met postnl te verzenden, want dat is (tenminste waar ik woon) nu nog de minst miserabele.

Sorry dat ik je post een beetje hijack, maar ik heb net twee dagen op een next-day-delivery zitten wachten om op dag twee met twee fake "u was niet thuis" van DHL te worden afgescheept. (dit doet DHL bijna standaard op zaterdag; twee fake afleverpogingen direct na elkaar loggen zodat ze op maandag alles direct op een afhaalpunt kunnen droppen). Nu wordt het met DHL meestal uiteindelijk wel afgeleverd. Met GLS ben ik daadwerkelijk zendingen kwijtgeraakt, als een shop alleen GLS biedt ben ik weg.

Comment

Working...
    X