Hallo, Ik had laatst een bestelling geplaatst en die zou bezorgd worden met GLS. Ik weet dat het niet Bax zijn schuld is, maar jeeeeetje wat een kwalitatief uitermate teleurstellende service is dat zeg! Geen verzendbevestiging of track and trace ontvangen, krijg ik opeens een mail dat het pakket bij de buren is bezorgd, omdat ik zogenaamd niet thuis was. Dat was ik dus wel... Ik kijk dus in de mail waar het bezorgd zou zijn en ik herken toevallig de achternaam. Verder staat er geen straat of huisnummer bij. Deze mensen wonen een straat verder op, op hetzelfde huisnummer als ik. :o
Ik ga dus later op de dag het pakket bij deze mensen halen zonder problemen gelukkig. Het is maar dat ik de mensen van naam ken, anders had ik kunnen fluiten naar mijn pakket. Ik had dus ook meteen een klacht gestuurd naar GLS, even later stonden de bezorger en zijn manager voor de deur... Begonnen ze mij te beschuldigen dat het pakket helemaal niet van mij was en wilde de bezorger het pakket zowat uit mijn hadden rukken en terugbrengen naar het verkeerde adres de bezorger liep boos weg en toen heb ik de manager het uitgelegd. De manager zei dat "ik maar rustig moest doen" Geen verontschuldiging, niks...
Heb ook al eerder problemen met de bezorgservice gehad. Wat een zooitje! Ik adviseer Bax deze bezorgservice te wijken. Dit kan gewoon niet. op deze manier jaag je ook je klanten weg, want dan bestel je liever bij een andere shop waar ze niet met GLS bezorgen.
Ik ga dus later op de dag het pakket bij deze mensen halen zonder problemen gelukkig. Het is maar dat ik de mensen van naam ken, anders had ik kunnen fluiten naar mijn pakket. Ik had dus ook meteen een klacht gestuurd naar GLS, even later stonden de bezorger en zijn manager voor de deur... Begonnen ze mij te beschuldigen dat het pakket helemaal niet van mij was en wilde de bezorger het pakket zowat uit mijn hadden rukken en terugbrengen naar het verkeerde adres de bezorger liep boos weg en toen heb ik de manager het uitgelegd. De manager zei dat "ik maar rustig moest doen" Geen verontschuldiging, niks...
Heb ook al eerder problemen met de bezorgservice gehad. Wat een zooitje! Ik adviseer Bax deze bezorgservice te wijken. Dit kan gewoon niet. op deze manier jaag je ook je klanten weg, want dan bestel je liever bij een andere shop waar ze niet met GLS bezorgen.
Comment