Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reviews duidelijker maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reviews duidelijker maken

Jullie roepen heel hard dat iedereen reviews moet schrijven, prima, doe ik ook.
    Maar misschien is het een idee om de reviews wat meer op te laten vallen, zoals bij (zal het voorzichtig zeggen) Andre Huisman. Daar zijn die reviews duidelijk. Je ziet de reviews snel over het hoofd..

Gewoon een tip :roll:

Daar zit wel een kern van waarheid in de eerste keer dat jullie erom vroegen om een revieuw te schrijven heb ik me de ... gezocht :P

Comment

Volgens mij komt in de nieuwe webshop (jochanan kan hier mee over vertellen) komen tal van verbeteringen. Ik denk deze ook wel!

Comment

dit is misschien niet een hele goede tip maar het is toch een tip:
        zouden jullie niet zoiets kunnen maken:

Lees ervaringen van gebruikers(1)
        (dat er dus 1 revieuw is)

en dus bij 0 revieuws:
        Lees ervaringen van gebruikers(0)

dat is al een heel stuk makkelijker en het spaart tijd en irritatie :wink: :wink:

Comment

Ik ga binnekort denk ik maar eens een review maken over mijn Technics RpDh 1200 :wink:

Comment

heb je dat nog niet gedaan dan ? :wink::wink::wink:
            stuur even een pM als je hem geplaast hebt! :P

Comment

zijn reviews wel zo belangrijk? an je niet beter gebruikservaringen op forums delen? ik kijk nooit naar reviews, simpelweg omdat ze er meestal toch nergens staan. Als ik iets wil weten, stel ik gewoon een vraag op een forum.

Comment

Ook bedacht dat het meeste deel van de bezoekers in de webshop niet is aangemeld op het fora?

Comment

Originally posted by Citybeatz
                  Ook bedacht dat het meeste deel van de bezoekers in de webshop niet is aangemeld op het fora?
                  ook bedacht dat de meeste serieuse kopers liever even hun spullen testen voor aankoop?? en dus liever naar de winkel gaan? hoeveel webshops ken jij waar de reviews actief worden gebruikt??

Comment

Ik ken 1 webshop waar daadwerkelijk veel aandacht wordt besteed aan reviews, jaa die webshop met een gele lelijke achtergrond ;)

De meeste komen liever ook kijken, voelen, testen ed. Maar reviews helpen wel om een beslissingen te maken als je twijfeld tussen een aantal producten.

Als er een (of meerdere) slechte review(s) is/zijn kan je er gelijk op afknappen bijvoorbeeld.

Comment

Originally posted by Citybeatz
                      Ik ken 1 webshop waar daadwerkelijk veel aandacht wordt besteed aan reviews, jaa die webshop met een gele lelijke achtergrond ;)
                      Jij bedoelt die webshow met een heeeeeeeeeele grote klantenkring en heeeeeeeeeel veel forumbezoekers. Die waar de echte reviews op het forum worden uitgewisseld. Die waar heeeeeeeeeeel nederland ongeveer komt. :wink:

Comment

En waar je geen service krijgt en altijd een chagerijnig emailtje. Ik bestel daar dus nooit wat! Juist ja, die shop.

Comment

hier moet ik toch even inhaken, dat ze bij jou zulke reactie sturen zal dan wel persoonlijk zijn, want ik krijg daar altijd gewoon nette reacties terug??

Comment

Nooit problemen mee gehad, en de reviews daar worden meestal door thuidgebruikers over de goedkopere artikelen gegeven. dus ik kijk iig nooit reviews.

Een idee is bv om reviews alleen toe te laten voor forumbezoekers, en die dus direct in een apart forum te laten plaatsen, kan er daarna flink over gediscussieerd worden. Veel gebruikers op een forum is veel discussie is uiteindelijk een goed beeld van meningen op 1 plek.

Comment

Bedankt voor de tips over de reviews. De review mogelijkheid zal er zeker te weten inblijven. We gaan er aan werken om dit duidelijker te maken.

Verder nogmaals geen probleem om over andere webshops te praten, maar denk ook hierbij aan de spelling. Beetje onnodig om dit languitttttttttttttttt te typen.

Nog meer goed tips? Alles is welkom indien goed onderbouwd uiteraard.

Comment

Working...
                              X