Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op de homepage zie je toch ook geen drukke achtergrond met apparatuur? ;) Dat willen we hier ook zo houden. Dit is lekker licht, leest mooi weg en is niet druk.

Comment

• Ok, iemand anders nog een idee?

Comment

• Nou, het zou eigenlijk wel handig zijn dat je groepen (bv. geluid en pa, computer en studio, recording) kan laten inklappen, zodat je geen lange afstanden meer hoeft te scrollen.

Comment

• Dat kan, op dat min(imaliseer) balkje aan de rechterkant in het grijze vak.

Comment

• Nog niet eens gezien...
            Danku. :p

Comment

• Kunnen de smileys eens gefixt worden? Blijkbaar doen ze het niet altijd...?

Comment

• Heb ik ook last van. Als ik in een ''Quick Reply'' een smiley gebruik doet hij het niet. Moet ik eerst op Meer opties drukken voordat hij het pas doet.

Comment

• Ze doen het wel, tenminste anderen zien hem goed en wanneer je het topic ververst doen ze het ook weer.
                  Zelfde verhaal als met een link invoegen deze doet het niet bij "quick repley" maar wel bij "post repley."

Comment

• Klopt, de quick-reply functie omvat alleen wat basis zaken, niet de volledige editor.

Comment

• hey wat dacht je van een chat waar je een praatje kan maken met een forumlid?

Comment

• Is het al vaker overgehad volgens mij. Moet je wat terug kijken in het topic.

Comment

• We hebben het inderdaad al eens gehad over de mogelijkheden van een chatroom, maar die gaan we niet implementeren om de volgende redenen:
                          - er moet dan continu een moderator zijn om de chat in goede banen te leiden
                          - het zou dan een verlengstuk worden van Bax, maar het grootste deel zal niet over licht/geluid/etc. zijn
                          - we hebben geen controle over alles wat gezegd wordt in die chat en hetgeen wat er gezegd wordt zou naar ons herleid kunnen worden
                          en zo zijn er nog meer redenen waarom dit voor ons niet zo'n succes zal worden.

Comment

• ok was maar een voorstel

Comment

• Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien is het een idee om bij het 2e hands gedeelte de topicstarters te laten selecteren uit te koop/gezocht/te ruil. Een beetje zoals op markplaats. Nu ze dat er zelf bij moeten zetten wordt dat regelmatig vergeten..

Comment

• Kunnen jullie misschien ook een keertje kijken naar de smileys? Niet alles werkt meer even goed.

Comment

Working...
                                X