Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volgens mij heeft Edwin een hele grote stapel op zijn bureau liggen ;)

Comment

• Alleen het feit al dat Edwin af en toe sporadisch even het forum bekijkt laat eigenlijk al zien dat er momenteel amper tijd kan worden gemaakt voor deze zaken, helaas.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
        Volgens mij heeft Edwin een hele grote stapel op zijn bureau liggen ;)
        Ja en een volle planning ;)
        Het is inderdaad vrij druk, maar we willen jullie als klanten een mooie webshop geven met veel handige functies. Daar gaat veel tijd in zitten.

Vrijdagavond ben ik weer eens een avondje thuis, dus misschien heb ik dan even wat tijd voor de smilies.

Comment

• Volgens mij wel hoor, maar krijg je de smileys pas goed te zien wanneer je het desbetreffende topic even ververst. (F5)

Comment

• Misschien een idee om de spellingscontrole van het forum aan te passen zodat vaktermen (zoals woorden als ledparren) worden herkend..

Comment

• Heb ik ook al eens aan zitten denken, maar misschien ook een optie voor de shop.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                Volgens mij heeft Edwin een hele grote stapel op zijn bureau liggen ;)
                Lang leven de shredder!

Comment

• Als hij dat zou doen zou heel de webshop uit elkaar vallen. ;)

En nu weer ontopic.

Comment

• Kan het inlogscript niet zodanig worden verbeterd dat je alleen 15 minuten niet kunt inloggen op het IP adres waar geprobeerd is in te loggen? Ik kon dankzij een persoon met IP adres 109.72.92.150 de bijna de hele dag niet inloggen, omdat die persoon steeds foute wachtwoorden heeft ingevoerd..

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                      Kan het inlogscript niet zodanig worden verbeterd dat je alleen 15 minuten niet kunt inloggen op het IP adres waar geprobeerd is in te loggen? Ik kon dankzij een persoon met IP adres 109.72.92.150 de bijna de hele dag niet inloggen, omdat die persoon steeds foute wachtwoorden heeft ingevoerd..
                      Die zit dan waarschijnlijk in dezelfde range als jij. Als ik op kantoorpand A van Bax vijf keer een verkeerd wachtwoord invoer dan kan Rick op kantoorpand B met een ander IP adres ook niet inloggen.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                        Kan het inlogscript niet zodanig worden verbeterd dat je alleen 15 minuten niet kunt inloggen op het IP adres waar geprobeerd is in te loggen? Ik kon dankzij een persoon met IP adres 109.72.92.150 de bijna de hele dag niet inloggen, omdat die persoon steeds foute wachtwoorden heeft ingevoerd..
                        Klopt, is een bekend probleem de afgelopen 3 dagen.
                        Op dit moment zijn we bezig dit op te lossen.

Het had verder niet te maken met iemand anders die binnen jouw IP range zit.

Comment

• misschien is het een tip om als je via iemands naam naar bijv. zijn website gaat dat in een nieuw venster te openen, nu gaat iedere keer het bax-shop forum weg en komt de site daar te staan.

MVG
                          DJordy

Comment

• Goed idee inderdaad.
                            En misschien ook leuk om dit te doen bij de posts zelf in de topics.
                            Bij geregistreerd en posts.

Comment

• Ik vind de de ondertekst onder het kopje off forum veranderd moet worden:
                              "Open hier een forumdiscussie over zaken die niets met dit forum te maken hebben"

Nu zag ik net een topic, dat ook niets met dit forum te maken had maar op andere fora wel mag en officieel ook wel kan/mag door de ondertekst.

Comment

• Die tekst is eigenlijk ook maar relatief gezien en staat er al zo oud het forum al is.

Het punt is, wanneer je maar met een klein groepje bent kun je op zich wat losser zijn als het gaat om offtopic reeksen. Wordt het geheel echter groter, dan gaat het veranderen in een kippenhok waarbij 75% van de posts onzin wordt en slechts 25% kennis.

Het blijft echter het Bax-shop forum, een verlengstuk van de fysieke winkel/webshop waarbij kennis de hoofdzaak is. Dat willen we dus vooropstellen en we passen het aantal offtopic gevallen daar op aan. Op het moment dat er meer serieuze kennis bij komt en er minder in andere topics offtopic gepost gaat worden is er misschien best wel ruimte voor iets wat minder betrekking heeft tot Bax, maar dan moeten jullie je wel eerst bewijzen, dat jullie ook de scheiding zien tussen serieus en het delen van kennis en aan de andere kant het vrolijke offtopic gebeuren.

Een grapje tussendoor vinden we echt niet erg, maar omdat het forum steeds groter en drukker gaat worden moeten we toch bepaalde beslissingen nemen waar we vroeger heel losjes over dachten.

Wanneer ik weer eens tijd heb voor andere dingen zal ik eens kijken of het veranderd kan worden. ;) Momenteel is het chaos door de feestdagen en onze magazijninventarisatie.

Comment

Working...
                                X