Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Natuurlijk zijn er voor grotere bedrijven altijd goedkopere kanalen, die kunnen rechtstreeks bij de importeur kopen. Maar als jij enkele tienduizenden euro's wilt investeren valt er bij Bax ook nog wel wat te onderhandelen hoor...

Om het nou uitsluitend een marketingtool te noemen vind ik ook wel wat ver gaan, naar mijn mening wordt er nog meer dan genoeg kennis gedeeld hier op het forum. Dat daarbij regelmatig gelinkt wordt naar een product in de bax-shop is natuurlijk mooi meegenomen maar Rick en de servers moeten ook betaald worden natuurlijk.
    Last edited by Geluid-en-licht.com; Thursday-11-04-2013, 09:28.

Comment

• Is de tijd die je na een bepaald aantal minuten automatisch uitlogt te verlengen?

Als ik bezig ben met een reactie en ik zoek ondertussen de webshop af of typ gewoon een hele lange tekst,
      moet ik 9/10 keer opnieuw inloggen. Is dat mogelijk, zou wel fijn zijn, want hij logt je wel heel snel uit als je even niks doet.

Comment

• akkoord met Dablyou. Ook de "onthoud mij?" knop is geen oplossing, want die doet het hier gewoonweg niet...

Comment

• Inderdaad een irritatiefactortje... Ook staat de tijd op het foru, zodra ik niet ingelogd ben op GMT +2. Zodra ik ingelogd ben staat hij wel goed.. (google chrome, win7) En ja, al mijn tijden staan goed ;)

Comment

• Onthoud-knop is een bekende issue. Momenteel ligt prioriteit van de ICT-afdeling bij de webshop en alles wat daar omheen draait en iets minder bij het forum helaas. Het is in ieder geval ingeschoten als ticket dus gedocumenteerd.

Comment

• In mijn beleving was hij al een x genoemd een tijd geleden, maar kan het bericht niet meer terug vinden. Helaas werkt de knop: "markeer forums als gelezen" niet. Is al een langere tijd, maar begint nu echt irritant te worden. Nu moet ik ieder onderwerp open klikken om ze te markeren als ik een tijdje niet geweest ben. Wil de items die mij interessant lijken lezen, en de rest daarna als gelezen kunnen markeren.

Comment

• Hebben andere ook sinds pakweg een week problemen met de cookies? Mijn login wordt structureel niet onthouden (ja ja, ik vink het aan) en ik moet dus continu opnieuw inloggen.
                Cookies zijn toegestaan maar worden zo te zien zelfs niet aangemaakt door het forum...

Comment

• Erg jammer dat het forum (ogenschijnlijk) totaal ondersneeuwd bij de webshop. Lijkt mij juist dat het forum als een verlengd, klantbindend, gedeelte van de webshop werkt.
                  Bovenstaande problemen: markeer alles als gelezen en het ingelogd blijven spelen helaas nog steeds. (Maart 2014 en juli 2014 gemeldt).
                  Mocht het niet verholpen kunnen worden dan is dat maar zo, maar een reactie op de laatste 2 berichtjes had toch minimaal netjes geweest lijkt mij zo. Ik merk aan mezelf dat ik steeds meer weg trek naar andere fora. Bijvoorbeeld: op het forum van het bedrijf uit Harlingen zit een Mod. die snel, duidelijk en meedenkend reageerd.
                  @Rick, ik mis je de laatste tijd in je reacties. Heeft dat met vakantie te maken, of wordt er bezuinigd op het forum? Indien het vakantie is, wordt er nooit een vervanger aangewezen in die periode?
                  Last edited by Greendiek; Friday-12-09-2014, 13:09. Reason: Namen van andere bedrijven verwijderd. Was niet zo netjes.

Comment

• Nu er weer nieuwe beheerders zijn nog een poging.

Kan er alsjeblieft wat gedaan worden aan de onthoud knop van je gebruikersnaam en wachtwoord. Elke 15 minuten inloggen begint me om eerlijk te zijn behoorlijk te irriteren en stiekem heb ik bij sommige onderwerpen dan al eigenlijk geen zin meer om nog te gaan reageren omdat ik dan weer eerst naar boven moet me inloggen en dan pas iets kan en mag typen.

Dus ik zou het erg fijn vinden als dit gefixt kan worden. Want nu is het al een hele poos zo dat het niet werkt.

Comment

• Ik heb de gerapporteerde bugs direct doorgestuurd naar onze ontwikkeling om dit met prioriteit te laten behandelen. We vinden het forum een erg belangrijk onderdeel van onze totale community, dus we gaan er ook voor zorgen dat er naar de gebruikers geluisterd wordt.

Comment

• Even ter update:

De taken zijn gisteren ingeschoten bij ICT en officieel op de 'to do' list gezet. Dit gaat dus opgelost worden!

Comment

• Is er al een status over bovenstaande meldingen bekend? Zijn namelijk bijna 3 maanden verder sinds het laatste berichtje in dit topic (dus bijna 11 maanden sinds de eerste melding over het ingelogd blijven en een half jaar verder sinds de melding over de alles gelezen knop).

Comment

• Er is de afgelopen maanden veel veranderd binnen onze ICT afdeling en door een wat krappe bezetting konden alleen taken met een hoge prioriteit snel afgehandeld worden. Inmiddels zijn er 5 nieuwe medewerkers gestart en er komen er nog een paar bij zodat nu eindelijk heel de wishlist grondig aangepakt kan gaan worden.

De klacht over het steeds opnieuw aanmelden is bij mij overigens niet van toepassing. Ik ben 1 keer ingelogd en sindsdien onthoudt het systeem mijn login.

Comment

• Ik moet wel steeds opnieuw inloggen. Ik ben ook op diverse andere fora actief waar ik dat probleem niet heb.

Comment

• Ik heb beide klachten zojuist nogmaals ingeschoten en nu gelijk bij de directie. Hiermee ga ik ervan uit dat we dit snel gaan oplossen.

Sorry voor het ongemak.

Comment

Working...
                                X