Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
    Hiermee ga ik ervan uit dat we dit snel gaan oplossen.
    Gelukkig is jullie bezorging een stuk sneller

Comment

• Toevallig heb ik het hier vorige week nog over gehad met onze directeur en hij gaat de prioriteit hiervan verhogen. Sinds enige tijd heb ik direct toegang tot onze development omgeving en heb een aardig beeld wat er allemaal speelt op de achtergrond. Wij zijn een van de weinige webshops in Nederland die alle content in eigen beheer ontwikkelt. Dit is zeer ambitieus en vergt heel veel mankracht.

Op de achtergrond werken we echt aan een aantal hele coole features die uniek zijn in Nederland en voegen we dagelijks nieuwe of verbeterde functionaliteit aan onze shops toe. Het forum is helaas qua ontwikkeling een beetje op de achtergrond geraakt, maar zeker niet uit beeld verdwenen. Ik blijf me hier sterk voor maken en als van onze UK website (die op een eigen ontwikkeld platform draait) de laatste hikjes zijn verholpen komt er eindelijk tijd vrij om het forum aan te pakken.

Zoals ik al zei heb ik hier vorige week met de directie over gesproken en het zou mij niets verbazen als het forum over een tijdje op de schop gaat en dat we er internationale broertjes en zusjes bij krijgen.

Comment

Working...
      X