avatar stel je zelf in. Op de index pagina staat een link zodat je alles als gelezen kunt aangeven
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Graag zou ik van jullie vernemen hoe jullie het zouden vinden om het forum meer te integreren in de shop. Dus dat het meer op een pagina van de shop lijkt met een soortgelijke header en soortegelijk footer, maar dan wel nog op de volle breedte?
A) Houden zoals het is als aparte website
B) Intergreren is makkelijk om zo snel via het topmenu te navigeren naar de shop zelf
c) Maak niet uit!
Comment
-
Volgens mij kan alleen de maker van het topic dit doen, Ik heb zelf als test forum PHPBB3 en ik heb het net even uigetest, of dit met phpBB2 ook kan weet ik niet, maar ik denk van wel!
Verder zou ik als ik jullie was even wachten met aanpassen tot de officiele Gold Release van PHPBB3 gedaan is. Ze zitten op het moment op Release Candidate 3 en dit zou als het goed is de laatst RC moeten zijn voor de Gold Release, mits er geen bugs / error meer gevonden worden.
Comment
-
Klopt, updates blijven komen, maar de release candidates zijn nog niet officieel, en worden nog niet volledig ondersteund door de phpBB Group.
Verder draaien ze wel gewoon prima, daar niet van.. maar voor het echte 'on-air' werk krijg je nog geen medewerking van phpBB
Comment
Comment