Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Staat op de to-do lijst van Edwin, ik meen op pagina 425.

Zonder dollen, er is nu meer prioriteit om alles voor de nieuwe shop op orde te krijgen en daar is inmiddels al erg veel tijd ingestoken en dat zal net zo lang het geval zijn tot deze in orde is. (En dat kan nog tot vrij lang na de oplevering duren.) Het probleem is dus wel bekend, maar moet nog naar gekeken worden. Het probleem wordt veroorzaakt door het gebruik van 2 servers o.i.d., ik weet verder ook niet helemaal precies hoe het zit.

Comment

• Ik vind de zoekfunctie op het forum erg onhandig.
      Voorbeeld: als ik een titel van een topic invoer komt het desbetreffende topic soms pas op pagina 2 te staan en komen er topics vooraan te staan waar het niet eens op lijkt, hoe komt dit?

Comment

• Dan kies je voor uitgebreid zoeken en selecteer je links in één van de kolommen; selecteer op: met daarbij je keuze.

Comment

• Oke bedankt, niet gezien ...

Comment

• Dat er toch ooit eens wordt gekeken naar het upload script.

Comment

• En om links in te voegen

Comment

• Prioriteit voor de ICT-ploeg momenteel is het werken (ontwikkelen + implementeren + evalueren) aan de nieuwe webshop, dat staat echt voorop. Hierdoor is er amper tijd om te kijken naar dit uploadscript.

Links invoegen, wat voor problemen heb je daar mee? Je kunt toch gewoon de url-tags gebruiken?

Comment

• Er staat bovenin de bewerk regel "URL" invoegen.
                  Dat is iets handiger dan steeds ergens in een quote bericht te kijken waar al een url is ingevoegd.
                  Weet namelijk niet zo 1,2,3 wat dat ook al weer was.

Comment

• Dat is ook alleen bij Quick Reply, en niet bij post reply.
                    Bij mij is dat zo..

Comment

• nu je het zegt ja ...

Comment

• misschien makkelijkere versie maken voor mobiele gsm en smartphones.

ik kijk soms ok wel via me gsm op het forum maar dan werkt het niet altijd even vlotjes.

misschien is dit ook een idee om dat met de webshop te doen.

als ik me dan verveel kan ik voortaan overal nieuwe dingen uitzoeken ;)

Comment

• We gaan wel mee met de tijd, maar daar zit nog veel ontwikkelingstijd in. ;)

Ik vermoed overigens dat er geen mogelijkheid is om het forum te verbouwen tot een mobiele variant, omdat dit een compleet softwarepakket is (VBulletin). Dan zou er óf een module voor moeten zijn, of dit moeten we zelf ontwikkelen.

Comment

• zou wel gaaf zijn

want die spelletjes op me gsm beginnen ook te vervelen

maar zoals je al zegt misschien in de toekomst

Comment

• Misschien iemand met photoshop ofzo een nice background laten maken, ik vind dat wat nu is niet echt geweldig, pas er wel bij, maar kan beter. Bijvoorbeeld een stel platenspelers, dj mixers, parren, beetje truss, dmx kabeltje en een speaker bijv.

Comment

• Ik vind deze kleuren neutraal en goed overzichtelijk. Deze kleuren zijn toch de ''huis kleuren'' van bax.

Comment

Working...
                                X