Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het klopt inderdaad dat het een hoop werk is, maarja het is even een tijdelijke oplossing.

Comment

Maarten,

Ik ga er morgen even met iemand naar kijken, heb je toevallig ook even tijd om morgen langs te komen begin van de middag. Dan kijken we er even samen naar om wat updates uit te voeren. Ook ik wordt gek van al dit gespam.

Let op we zijn ondertussen verhuisd naar albert plesmanweg 118 te Goes. Desnoods bel me morgenochtend even.

Comment

Originally posted by jochanan
        Maarten,

Ik ga er morgen even met iemand naar kijken, heb je toevallig ook even tijd om morgen langs te komen begin van de middag. Dan kijken we er even samen naar om wat updates uit te voeren. Ook ik wordt gek van al dit gespam.

Let op we zijn ondertussen verhuisd naar albert plesmanweg 118 te Goes. Desnoods bel me morgenochtend even.
        Moet je full effect hebben (ben ik niet, mocht iemand dit denken, is wel mn partner in full effect), hij is de website bouwer, ik ben slecht een nederige designer, alias drive in eigenaar. Ik vraag het wel even aan hem, kunnen we uiteraard altijd even langs komen, meteen even de nieuwe shop bekijken.

Comment

ik denk ook niet dat het doel van -->novyidom<-- (vandaag aangemeld) is om te discussieren over verschillende onderwerpen en kennis op te nemen ?
          check zijn site maar eens ;);)[/url]

Comment

of hij wil een drive inn show voor zijn chinese restaurant :lol:

Comment

met wat russische wodka als plaats nemer voor de hollandse breezah :P wodka sletje aanwezig :idea:

Comment

misschien verandert hij zo wel in de russische spammer :shock: :shock: :idea:
                ;);)

Comment

tja het kan een spammer zijn..

maar zelfde geld is die dat niet dat merk je later pas natuurlijk.

je kan nog niet over b beginnen als je nog niets van de a weet :wink:

Comment

het forum heeft een update gehad en zou nou, alst goed is compleet spam vrij moeten zijn...;-)

Comment

unnen leden het merken dat er een update is geweest ?

Comment

niet echt, behalve dan dat er "lekken" gedicht zijn die in vorige versie wel zaten....
                        en dus er minder spambotten zullen zijn...

Comment

oke;), goed gedaan !!!

Comment

@full effect, ik geloof dat wer redelijk waterdicht zijn momenteel. Goed gedaan :D

Comment

ik zei het toch ;-) jmmr dat er wat meer fout ging, maar dat weten we voor volgende keer... als je meer wilt roep je maar (kalendertje mischien? wel grappig voor feest data's??)

heb ik meteen een goeie reden om te komen kijken of de shop al wat meer opgeruimt is :P

Comment

haha, ja het gaat de goede kant op met de shop, wel errug druk hoor. pfff en het loopt ook nog eens storm met orders. Blijkbaar hebben mensen in januari nog meer geld dan in december.

Comment

Working...
                                X