nog even en deze zaak is alweer te klein... al meer nieuws over nieuwe webshop??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Wat betreft de nieuwe webshop gaat de goede kant. Afgelopen vrijdag heel de dag in scheveningen gezeten en naar verwachting volgende week nog 1 dag. Voornamelijk het exporteren van de oude database was een groot karwei.
Het is nu nog voornamelijk wachten op de designer, dus nog even geduld.
2fulleffect, al wat kunnen experimenteren met het fotoalbum? Zo ja kan het al geimplementeerd worden in dit forum?
Comment
-
Hallo,
Mijn eerste post op dit forum, het valt me op dat iedereen hier een stuk vriendelijker met elkaar omgaat. Men denkt zelfs mee.
Nou hier een klein idee vanuit de randstad. Is het niet een leuk idee om het forum in dezelfde styl te maken als de webshop?
phpbb mag dan heel omslachtig geprogrammeerd zijn, maar daardoor is het script zo simpele gemaakt dat bijna iedereen het kan aanpassen.
Voor een kennis heb ik ooit deze site gemaakt (hij is echter nooit in gebruik genomen en staat daardoor nog op onze server)
Registreren heeft geen zin dit aangezien er geen leden of moderators zijn.
Het moest eruit zien als het martin forum, maar dan uitgebreider met niet op ASP
De basis is gewoon phpbb en een avondje programmeer werk. Wellicht kun je 1 van de wizkids hierop loslaten (misschien i.c.m. een contast) HEt forum hoeft er geen moment voor offline te zijn en zelfs tijdens het testen kan de oude layout gebruikt worden.
Zomaar een idee, kijk maar wat je er mee wilt of kan.
Groetjes Jasper
Comment
-
Jasper, welkom op het forum. We trachten inderdaad gezellig met elkaar om te laten gaan. Al is dit weleens moeilijk in de hand te houden, gelukkig hebben we een aantal goede moderators die dit nauwlettend in de gaten houden. Een forum is om van elkaar te leren en niet elkaar af te zeiken. Dus respect voor iedereen newbie of profs, bedroom dj`s of tiesto, maakt niet uit.
Wat betreft de lay-out is al vaker geopperd. Wat jij nog niet weet waarschijnlijk is dat we druk bezig zijn met een nieuwe webshop. Wanneer deze online is zal het forum er ingepast gaan worden. De prioriteit ligt dus nu even anders, maar het staat zeker op het wensenlijstje.
Comment
-
Wellicht kan iemand mij helpen met het volgende. Ik vind het zeer vervelend dat wanneer ik inlog en mijn onbeantwoorde topics te zien krijg ik deze niet op kan slaan voor wanneer ik onverwachts weg moet en dus niet alles in 1 keer kan beantwoorden. Zodra ik namelijk weer uitgelogd ben staat alles weer als gelezen. Kan iemand mij zeggen hoe dit moet? Ik heb al van alles geprobeerd, maar zonder resultaat.
Comment
-
In het huidige forum kan dit niet.
Met een update kan dit wel. Als ik hem zou moeten ombouwen dan zou ik hier 2 uur mee bezig zijn.
Deze ombouw heeft wel een hoop extra voordelen:
Subforums;
Mededelingen die altijd bovenaan de lijst staan in alle catogorieen. (de tijdsduur is in te stellen)
uitgebreid profiel
Documenten/foto's in post toe te voegen
zoekmachines krijgen een account, dus je kan zien hoe goed je gevonden wordt;
Zeer uitgebreide admin
En nog veel meer.
Om het te kunnen instaleren zal het forum even offline moeten, maar alle topics blijven dan wel bestaan.
Comment
-
Originally posted by J.S. CoolenIn het huidige forum kan dit niet.
Met een update kan dit wel. Als ik hem zou moeten ombouwen dan zou ik hier 2 uur mee bezig zijn.
Comment
Comment