Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, nu zie ik het, vorige keer overheen gelezen. Bedankt voor de duidelijkheid ;).

Comment

Morgenavond rond elf uur zal door de update het forum er eventjes uitliggen. Hopelijk zijn dan de meeste fouten eruit gehaald en kunnen we nog makkelijker met elkaar communiceren.

Comment

Ik vind deze lay-out zeer onduidelijk licht dit aan mij?

Comment

Je ziet overal ook nieuwe kopjes en als ik zo ff rond kijk op me scherm denk ik van shiiihiit :P

Comment

Er zijn geen nieuwe knoppen bijgekomen hoor. Alleen duidelijker aangegeven.

Comment

Het geheel moet nog beter ingedeeld worden, dat klopt. Daar wordt hard aan gewerkt. Wanneer jullie tips hebben dan hoor ik dit graag. Dan gaan we dat vervolgens bespreken en zonodig doorvoeren.

Gelieve wel exact te beschrijven wat je verandert wilt zien en niet te algemeen blijven.

Comment

Oke een andere lay out zou beter zijn

Deze oogt druk en is in mijn ogen onoverzichterlijk..

Comment

Misschien is het handig om je antwoord te onderbouwen, ipv precies hetzelfde te zeggen als de voorgangers. Wat vindt je erg druk en hoe zie jij de indeling dan? Wat is er precies onoverzichtelijk?

Of kan het zijn dat het er nieuw uitziet en dat dat gewoon een beetje eng is? :wink:

Comment

Oke een andere lay out zou beter zijn

Deze oogt druk en is in mijn ogen onoverzichterlijk..
                    Wat zou jij veranderen qua kleuren en indeling dick?

Comment

Mwah op zich valt die nu wel mee maar de andere was rustiger om te zien. en daarom wat makkelijker

Comment

Ik zelf vind het ook een hele vooruitgang maar het oogt niet rustig. Dit komt door de kleuren. Als je iets niet gelezen hebt dan is het goud/geel de blauw is te blauw. Ik denk dat het daardoor komt dat de mensen het onoverzichtelijk vinden. Verder vind ik het een hele vooruitgang

Comment

Je kan ook rechts bovenin op "berichten sinds laatste bezoek" klikken. Dan krijg je een volledig overzicht.

Moeten we misschien weer naar wat zachtere blauwe kleuren zoals vroeger?

Comment

na ik ben al redelijk gewend aan deze kleuren!

Comment

vanaf heden kun je in je profiel instellen of de topics die je niet gelezen hebt opgeslagen worden in de database of in een cookie.

Het verschil:

Bij een cookie onthoud hij welke topics je niet gelezen hebt zolang je ingelogd bent. En bij de database slaat hij het op. En geeft hij pas aan dat een topic gelezen is wanneer je hem echt leest of wanneer je op de knop met "Markeer alle forums als gelezen " drukt.

Standaard staat de laatste functie aan.

Veel plezier

Comment

kan je ook selecteren dat je alle forum's als gelezen wilt zien?

misschien avater weghalen? is naar mijn mening ook wat "kinderlijk" en het lijd een beetje af..

Comment

Working...
                                X