Ja, nu zie ik het, vorige keer overheen gelezen. Bedankt voor de duidelijkheid ;).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Het geheel moet nog beter ingedeeld worden, dat klopt. Daar wordt hard aan gewerkt. Wanneer jullie tips hebben dan hoor ik dit graag. Dan gaan we dat vervolgens bespreken en zonodig doorvoeren.
Gelieve wel exact te beschrijven wat je verandert wilt zien en niet te algemeen blijven.
Comment
-
Ik zelf vind het ook een hele vooruitgang maar het oogt niet rustig. Dit komt door de kleuren. Als je iets niet gelezen hebt dan is het goud/geel de blauw is te blauw. Ik denk dat het daardoor komt dat de mensen het onoverzichtelijk vinden. Verder vind ik het een hele vooruitgang
Comment
-
vanaf heden kun je in je profiel instellen of de topics die je niet gelezen hebt opgeslagen worden in de database of in een cookie.
Het verschil:
Bij een cookie onthoud hij welke topics je niet gelezen hebt zolang je ingelogd bent. En bij de database slaat hij het op. En geeft hij pas aan dat een topic gelezen is wanneer je hem echt leest of wanneer je op de knop met "Markeer alle forums als gelezen " drukt.
Standaard staat de laatste functie aan.
Veel plezier
Comment
Comment