Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik ben voorlopig even tevreden met wat we hier hebben. Ik heb liever dat de kwaliteit inhoudtechnisch verbeterd wordt dan qua lay-out. Ik denk dat we hier met zijn allen veel meer aan hebben.
Wel loop ik nog met de gedachte om het meer te integreren, maar daar loopt nu de poll over. Daar zal ik ook verder gaan omtrent dit onderwerp.
Comment
-
Wat me misschien wel een idee lijkt om met rangen te gaan werken, nou hoeft niet iedereen een stempel te krijgen alsof die pro is als die als een gek loopt te spammen maar bijvoorbeeld een logo o.i.d. bij de naam als hij iets posts met de uitdrukking dat hij nuttige info geeft en hij ook aardig wat weet en ervaring heeft bv
Hoop dat jullie mij een beetje snappen :roll: :P
Comment
-
Originally posted by BastianWat me misschien wel een idee lijkt om met rangen te gaan werken, nou hoeft niet iedereen een stempel te krijgen alsof die pro is als die als een gek loopt te spammen maar bijvoorbeeld een logo o.i.d. bij de naam als hij iets posts met de uitdrukking dat hij nuttige info geeft en hij ook aardig wat weet en ervaring heeft bv
Hoop dat jullie mij een beetje snappen :roll: :P
Comment
Comment