Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om het forum te verbeteren en uit te breiden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat is ook zeker niet wat we willen.

Gewoon een open forum waar iedereen gelijk is en waar Moderators de boel in goede banen leiden.

Rangen zijn erg kinderachtig en werken nutteloze topics in de hand.

Daarnaast wil het niet zeggen dat iemand die slechts 1 keer per maand iets plaats meer of minder weet dan iemand die elke dag post.

Comment

• Ik sluit me aan bij de eerder geplaatste reacties. Een rangen verdeling brengt niet de sfeer op een forum ten goede. Wanneer is iemand nou beter dan een ander? Wanneer geef je iemand een bepaalde status? Rangen is voor forummoderators die teveel tijd over hebben en daarom dit erbij hebben verzonnen. Althans dat is mijn mening.

We zijn hier allemaal hetzelfde en domme vragen bestaan niet!! Dubbele vragen waarop al eerder antwoorden zijn geplaatst of slecht geformuleerde vragen wel, maar omdat te onderscheppen hebben we moderators.

p.s. Vanaf volgende komt er een extra moderator bij. Het gaat om een nieuwe medewerker die het forum als taak erbij gaat krijgen. Wordt vervolgd.

Comment

• Haha en ik weet wie :D
        Hij heeft al in o.a. Outland gestaan 8)
        Hoop dat ik het goed heb maar wie ik in gedachte heb zeg ik nog even niet :P

Comment

• Exact, hij heeft zich reeds voorgesteld in het voorstel topic!!

Comment

• Originally posted by jochanan
            Ik sluit me aan bij de eerder geplaatste reacties. Een rangen verdeling brengt niet de sfeer op een forum ten goede. Wanneer is iemand nou beter dan een ander? Wanneer geef je iemand een bepaalde status? Rangen is voor forummoderators die teveel tijd over hebben en daarom dit erbij hebben verzonnen. Althans dat is mijn mening.
            Ach, het kan waarschijnlijk z'n voordelen hebben soms, maar ik ben het er wel mee eens dat het op dit forum een beetje misplaatst zou zijn.. Veel van die rangen krijg je automatisch bij een bepaald aantal posts, maar dat betekend nogsteeds niet dat deze persoon goede berichten schrijft. Bovendien, mensen die respect verdienen op een forum krijgen dat toch wel als ze goede artikelen, oid, schrijven.. Daar heb je geen rangen voor nodig..

Ben benieuwd wie de nieuwe moderator wordt :)

Comment

• Voor mij zou het een hele verbetering zijn als de functies in het nederlands zouden zijn want ze zijn nu in het engels.

Comment

• vanavond is als alles goed is de vertaling af en online

Comment

• Oke :wink:

Comment

• In de oude versie zaten nog wat fouten, in de nieuwe hopelijk wat minder ;)

Comment

• Ok als alle goed is is alles netjes vertaald

Comment

• Nog een ideetje voor het forum:

Een subforum waar iedereen zijn freestyler/daslight/sunlite/mydmx enz. programma's kan plaatsen.
                        En de fixture's die gemaakt zijn met de fixture creator maar die niet in de lijst staan bij deze programma's.
                        Last edited by rick1993; Monday-04-01-2010, 15:35.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                          En de fixture's die gemaakt zijn met de fixture creator maar die niet in de lijst staan bij deze programma's.
                          Laten daar nu speciale forums voor zijn, gerangschikt per lichtprogramma...

Comment

• Een heel subforum toewijden gaat iets te ver, maar wat mij betreft kun je eventueel wel een topic openen om te zien of het aanslaat.

Comment

• KLIK

Comment

• Toch blijft het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dat de bijlage functie niet helemaal naar behoren werkt :P . Kan hier nog iets aan gedaan worden? Zo nee, kan ik eventueel iemand vragen die er naar wil kijken die ik goed ken. Want intern uploaden is toch wel handig eigenlijk :P .

Comment

Working...
                                X