Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kalender

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kalender

Ik heb op het forum opeens een hele mooie kalender gezien :)
    Maar waar dient deze nu voor, en wat voor dingen kunnen/mogen de forummers hier op zetten?

goed eej :mrgreen: staat er al een klein weekje op, kzat al te wachten wie er als eerst wat over ging vragen.

je kan hier inprincipe alles op kwijt, alst maar niet onzinnig wordt..

overigens komen alle events die je toevoegt in een wachtrij te staan, de moderators van dit forum zullen alle events goed moeten keuren voor hij er daadwerkelijk komt te staan ;-)

als iemand nog een functie mist op dit forum moet diegene dat gewoon roepen:wink: alles is te fixen :mrgreen:

Comment

Dus, voor de duidelijkheid, kan je er o.a. kwijt:
      Verjaardagen van forumleden
      beurzen/open dagen van licht- en geluidsmerken (ik noem maar wat)
      En niet:
      De verjaardag van je schildpad of goudvis
      Je eigen agenda

Trouwens, zou een chatroom niet iets zijn?
      Om te praten over dagelijkse onderwerpen, wat er die dag goed en fout is gelopen, beetje gezelligheid enz. Dan kunnen we ons hier bezighouden met licht, geluid en beeld/video.

Comment

over die chatroom, op djresource hebben ze ook een chatroom en hoewel dat een reuzachtig forum is werd de chatroom amper bezocht (nu begint het op gang te komen) maar ik denk dat we voor een chatroom toch te weinig members hebben :(

Comment

Originally posted by Bastian
          over die chatroom, op djresource hebben ze ook een chatroom en hoewel dat een reuzachtig forum is werd de chatroom amper bezocht (nu begint het op gang te komen) maar ik denk dat we voor een chatroom toch te weinig members hebben :(
          is een idee.. maar dan de vragen: wil je het een web chatbox maken? met een irc server? maak je een eigen server of maak je een channel aan in een bestaande server waar al bezoek is zodat je snel en makkelijk mensen aantrekt om daar te komen ;).

Comment

mwah in de avond zijn er altijd wel mensen die zich vervelentoch bastian :P

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
              mwah in de avond zijn er altijd wel mensen die zich vervelentoch bastian :P
              jep hahaha alleen daar is het off forum niet meer voor geschikt :P

Comment

hahahahhahah maar het was wel gezellig hah!!

Comment

hoe bedoelen jullie ? :lol: :wink: :wink: :wink:

Comment

Hahhaha weet niet haha :roll:

Comment

chat gaat niet echt werken denk ik.. heb ik al meer meegemaakt op een ander forum wat nog net iets meer (regelmatige) bezoekers heeft dan het bax-forum, en er was praktisch niemand online, ja ok.. de eerste 2 weken, maar dat was snel over.. msn was dan toch makkelijker ;)

Comment

als jullie graag een chat box willen kan je ook naar www.chat-united.nl gaan, kan je voor niks chatroom maken met de style van het oude msn chat ;-)

Comment

Sorry er komt absoluut geen chatbox, iedereen heeft msn om te chatten. Dit forum is bedoeld om informatie uit te wisselen over pro audio, video, dj gear en verlichting. Niet om om dat breeezah sletje te praten :D

Comment

tijdelijk offline. Komt wel terug

Comment

Working...
                            X