Announcement

Collapse
No announcement yet.

uitbreiding forum.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• uitbreiding forum.

Als dj vind ik dit toch wel de beste discotheek die d'r is, ik sta er van versteld hoe die gasten draaien op die tafels. Het is een mooie discotheek met veel zalen :
    The Danceplanet
    The R&B Planet
    Hollywood Merchandise Store
    Planet 21
    The Basement
    The Loungeplanet
    The Partyplanet
    Het feestcafé
    The Hairplanet
    Lounge Beach
    Er lopen robots, (vorige week Spiderman), flugel dames :wink:
    ook de sfeer binnen is lekker relax iedereen gaat erheen om er een feest van te maken ook de beveiliging is goed. Het ligt vlakbij het station van rottedam dus dat is ook zeer handig. Verders heb je d'r ook alle stylen muziek van r&b tot hardcore dus voor iedereen zeer goed te doen.

Ik geef deze discotheek een 9+ betere discotheken als dit heb ik nog niet gesien

laat maar komen
    gave website

Comment

Wie is daar de resident DJ... van die cd's?! Die is ook the Nightraver!!

Comment

Re: Hollywood Music Hall

jah de dj die meestal in de grote zaal draaid is dj patrick maar voorderest weet ik niet wie d'r allemaal draaien

Comment

Re: Hollywood Music Hall

aha ik heb net ff gekeken de dj's zijn :
          - DJ’s Patrick en Marco (nieuwste dance, hardstyle, trance, R&B en top 40)
          - DJ’s Reinout & Radjen (relaxte muziek gevarieerd en zomers)
          - DJ’s Dylan en Charly S (hardhouse en hardstyle)
          - DJ’s Mars L en Peter (trendy club en house)
          - DJ Lidia (R&B)
          - DJ’s Marcel en Sebastiaan (apres ski)

Comment

Ik vind het echt een ruk discotheek, ziet er wel leuk uit allemaal maar de gemiddelde leeftijd ligt er op 16 jaar geloof ik!

Aangezien ik toebehoor aan de wat oudere garde zul je mij daar niet snel zien, daarbij wil ik ook nog even vermelden dat ik de dj's daar erg arrogant vind.

Comment

uitbreiding forum.

Is het leuk om een onderdeel te maken waar dingen besproken en uitgelegd worden.

Zoals het 100v gedeelte. Dat wel aangevuld kan worden, maar zonder reacties zoals. "wat goed" "wat Handig" en dat soort dingen.

Ik weet zelf best veel over live geluid en theater verlichting

Comment

eventueel zouden ze als een onderdeel compleet is het een plaatsje kunnen krijgen op jullie webshop. Een soort kennisbank

Comment

Jasper, een kennisbank met informatie zijn we aan het opzetten door personen te belonen met € 50.- korting wanneer ze een goed technisch stuk schrijven over een bepaald onderwerp. Dit onderwerp zal worden geplaatst in dit forum en later ook in onze kennisbibliotheek welke nu ontwikkeld wordt. Zoals je wellicht weet zijn we aan een nieuwe shop bezig waar dit een standaard functie wordt. Dus schroom niet een schrijf een goed stuk, vervolgens stuur je die naar bax-shop en zij zullen beoordelen of het goed genoeg is en of het nog aangepast moet worden.

Ik sluit dit topic een we gaan hier verder.

Comment

Working...
                  X