Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spelfouten in het forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spelfouten in het forum

Plaats hier de Taalfouten die je tegen komt. Het heeft mij aardig wat tijd gekost om te maken. En spelfouten sluipen er gewoon in.

Eens in de zoveel tijd neem ik alle fouten mee in een update.

[ Tijd: 0.1368s ][ Queries: 19 (0.0115s) ][ Debuggen an ]
    debuggen an?
    onder aan de pagina

Comment

Legende: [ Beheerder ][ Moderator ][ Gebruiker ][ Bot ]

is het niet legendA?

Comment

[ Tijdje: 0.2838s ]
        En... wat doet dit tijdje?

Comment

in hoeveel secondes de pagina geload is?

Comment

Heeft iemand toevallig hier nog spelfouten in ontdekt zodat deze eruit gehaald kunnen worden?

Comment

volgens mij heb ik er alles al uitgehaald

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
                volgens mij heb ik er alles al uitgehaald
                Legende: [ Beheerder ][ Moderator ][ Gebruiker ][ Bot ]

Dit moet idd Legenda zijn zoals eerder aangegeven..

Comment

je hebt gelijk helemaal overheen gekeken

Comment

Nicols PAT 252 scanner staat foutje bij specificaties:

Specificaties:
                    - Aantuurbaar via DMX (5 kanalen) of met optionele controller CA-8

Aantuurbaar moet zijn aanstuurbaar

Comment

Uhm, dit was spelfouten voor het forum. Fouten voor de shop is een ander topic :wink:

Comment

Nicols PAT 252 scanner staat foutje bij specificaties:

Specificaties:
                        - Aantuurbaar via DMX (5 kanalen) of met optionele controller CA-8

Aantuurbaar moet zijn aanstuurbaar
                        Toch maar even verbeterd. Thnx. Nu weer ontopic over fouten in het forum zelf.

Comment

er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken.
                          als er meerdere personen deze discussie zouden bekijken zal het wel kloppen.
                          maar ik denk dat dit niet veranderd kan worden, het maakt mij opzich ook niet uit hoor want ik stoor me er niet aan.

Comment

Spel- en schrijffouten.

Er moet mij iets van het hart.......... Als ik het taalgebruik en de spelfouten van sommige forumgebruikers lees vraag ik me af wat ze op school hebben gedaan behalve aanwezig zijn (dat aanwezig zijn hoop ik dan maar). Ik krijg gewoon kromme tenen van de taalfouten die gemaakt worden en dan vraag ik me af: Hoe in vredesnaam kunnen dat goede DJ's zijn? Ja, muziek draaien zal nog wel gaan, maar een beetje DJ zegt toch ook zo nu en dan iets. Als dat mondeling dan net zo gaat als schriftelijk is in mijn ogen het niveau verre van hoog. Ik zou wat voorbeelden kunnen geven, maar dan wordt het wel een erg lang berichtje. ;) Probeer er op te letten heren, wat en hoe je schrijft, als je je klanten iets moet gaan schrijven zal dat toch ook foutloos moeten, anders maak je wel een slechte indruk.
                            Groeten, René.

Comment

Ik ben het volledig met je eens René. Ik probeer zelf eigenlijk alleen als het moet mensen te wijzen op spel- en interpunctiefouten en dat is vaak het geval als het echt uit de hand begint te lopen en de zinnen al zelfs niet meer onder 'MSN-taal' vallen. In de forumregels staat ook duidelijk vermeld dat op het forum het ABN wordt aangehouden, het Algemeen Beschaafd Nederlands. Dit houdt dus ook in dat er hoofdletters aan het begin staan, punten aan het einde van een zin, je zinsopbouw goed is en dat MSN-taal en cosoorten zoveel mogelijk vermeden dienen te worden.

Zie dit niet als een aanval wanneer je je door deze tekst voelt aangesproken, maar lees je tekst zelf nog eens grondig door voordat je op de knop drukt die er voor zorgt dat je bericht openbaar op het forum wordt geplaatst. Mensen zullen je sneller serieus nemen als je laat zien dat je in ieder geval moeite doet om wat aandacht aan je posts te besteden. En staat er ergens in je post eens een klein foutje, dan is dat helemaal geen probleem. Maar een post die vol staat met fouten en niet beschikt over een logische zinsopbouw en tussentijdse punten en komma's is eigenlijk bij voorbaat al gedoemd om genegeerd te worden.

Comment

Working...
                              X