Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar was de forum heen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar was de forum heen

Voor de opletters het forum was net wel 5 min offline. Ik wouw net was bestellen en opeens bam niks meer. Heeft dit al te maken met de nieuwe vernieuwe webshop die er aan komt?

Nee, dit heeft simpelweg met een storing in het serverpark te maken.
    Je kan ondertussen weer bestellen hoor, technici in het datacenter zijn het probleem aan het oplossen, of zijn er ondertussen al mee klaar.

Comment

Wel goede service dat ze het zo weer oplossen :)

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
        Wel goede service dat ze het zo weer oplossen :)
        Ze zullen wel moeten...
        Datacenters/hosters/etc. hebben het altijd over 99,9% uptime, die moeten ze ook waar kunnen maken. Er wordt immers grof voor betaald... ;)

Comment

Wanneer komt eigelijk de nieuwe webshop online?
          Of is dit nog niet duidelijk wanneer die online komt...

Comment

Zijn we nog steeds met man en macht aan bezig. We willen gewoon alles netjes herorganiseren en optimaliseren zodat jullie als eindgebruikers straks alle functionaliteiten in handen krijgen. Een halve shop opleveren schiet ook niet op, nietwaar? ;)

Comment

soms loopt de bax site en het forum nog wel eens even 30 sec weg. nu laaste kwartier geen probleem meer gehad

Comment

Het datacenter doet het sneller als dat ik dat doe bij mijn eigen server, daar is het altijd een gevalletje van "IIBAWDKW" (It Is Broken And We Don't Know Why).

Ik heb verder geen problemen meer gehad Walter, ben toch vrij intensief bezig.

Comment

Komt er ook nog een voorproefje van de nieuwe site?

Comment

Denk ik niet. :) Maar dat is weer iets anders dan alleen het forum.

Comment

Working...
                    X