Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een chatbox op bax...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een chatbox op bax...

Hallo allemaal,

Ik dacht eraan hoe het zou zijn om een chatbox van bax te hebben? misschien een linkje ergens op het forum?

Wie lijkt dit misschien een goed idee?
    ( Als het kan wil ik wel helpen)?

:D

We hebben Live Support, maar als je een op IRC-gebaseerd kanaal bedoelt, zie ik hier niet echt de meerwaarde van in, aangezien ik niet verwacht dat het druk bezocht gaat worden, en erg lastig is om controle op te houden. Ruzies of spam in een IRC server van Bax-shop lijkt me niet echt bevorderlijk. Maar dat is mijn mening ;)

Comment

Je ziet wel vaker op forums een chat. Lijkt mij wel leuk als soort cafe of leuke mededelingen o.i.d.

Comment

Kan toch ook in het off-forum? Dan kan iedereen er van meegenieten. Op de chat zal toch niet veel zinnigs gezegd worden denk ik..

Comment

Het forum is een extensie van de shop en is dus eigenlijk puur gericht op productondersteuning, hulp bij vragen en het verzamelen en delen van technische kennis.

Aangezien dat nogal droog klinkt (en is) hebben we wel enkele topics waar niet helemaal wordt aangesloten bij bovenstaande, maar feit is dat het wel om een onderdeel van een commerciëel bedrijf gaat (en dus niet over een clubje autofanaten o.i.d. ;))

Daarom is de keuze ook bewust dat er geen chatroom, topic-geouwehoer en cosoorten zijn geïmplementeerd. Zoals Patrick al aangeeft, het is bijna niet te monitoren (kost je gewoon ongelofelijk veel tijd) en het voegt niets toe.
          Dit is tevens de reden dat we dingen als spelletjes, onzinnige topics en dergelijke zoveel mogelijk willen weren of beperken.

Comment

Oke, bedankt voor de reacties.
            Een 3e partij chatbox dan? Dat bax er vrij weinig mee te maken heeft, maar gewoon een chatboxje voor licht/geluid/a/v e.d fanaten? Dat wil ik wel eens proberen.. :D

Comment

Dan zal het wel buitenom Bax gaan en is de verantwoordelijkheid voor de inhoud, gesprekken en zaken die daar plaatsvinden voor de beheerder daar.

Comment

ik heb nog ruimte zat op mijn servertje om een chatbox er bij te draaien. Als er nog instresse vanuit het forum wil ik hem dr best wel even op zetten.

Comment

Op eigen initiatief geen probleem, maar dan inderdaad buitenom Bax-shop.nl :)
                  Wat is de meerwaarde van een chatbox t.o.v. dit forum?
                  Op vrijwel de meeste vragen heb je binnen een dag al antwoord.

Comment

Working...
                  X