Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemen met aanmelden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen met aanmelden

Ik heb sinds gisteren ongelooflijk veel moeite om mij aan te melden op het forum. Pas na 7 keren + de pagina een aantal keren te refreshen, pakt ie mijn gebruikersnaam en wachtwoord aan.
    Al de keren ervoor, reageert het spel niet..

Nog iemand met dit probleem of ligt het aan mijn pc?

Of misschien hebben de mods een verklaring?

Welke browser gebruik je en met welk besturingssysteem?

Comment

We gaan er naar kijken, en zoals Patrick al vroeg, welke browser en welk besturingssysteem gebruik je?

Comment

Dit probleem heb ik ook op mijn laptop. Internet Explorer 7 en Windows XP. Inloggen gaat, hij laad de pagina en ga je naar een topic, dan ben je gelijk weer uitgelogd. Erg irritant als je een stuk test aan het typen ben.

Comment

Dat heb ik ook gehad, gewoon het vakje "inglogd blijven" (of iets dergelijks) aanvinken, dan is het opgelost.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
            Dat heb ik ook gehad, gewoon het vakje "inglogd blijven" (of iets dergelijks) aanvinken, dan is het opgelost.
            Als het een cookie-probleem is, wat ik vermoed, gaat dat niet werken. Als het zo simpel zou zijn had Edwin dat denk ik wel vermeldt als gediplomeerd ICTer.

Comment

Dit werkt inderdaad niet bij mij.

Comment

Originally posted by Patrick Godschalk View Post
                Als het een cookie-probleem is, wat ik vermoed, gaat dat niet werken. Als het zo simpel zou zijn had Edwin dat denk ik wel vermeldt als gediplomeerd ICTer.
                Bij mij loste dat het "uitlog probleem" gewoon op.:)

Comment

Working...
                X