Announcement

Collapse
No announcement yet.

bijlagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bijlagen

Ik weet niet of er meer mensen zijn die er last van hebben. Maar als ik een bijlage bij een bericht wil toevoegen geeft hij aan dat ik aan het maximum van 5 bijlagen zit, terwijl ik nog geen een bijlage heb toegevoegd.
    Is hier wat aan te doen?

Is een fout in de forumsoftware. Ligt ook nog ergens in de zee van 'to do' dingen helaas, evenals het probleem met het toevoegen van afbeeldingen vanaf je PC.

Optie is om ze even extern te uploaden en dan hier te embedden. ;)

Comment

Een externe upload is dus bijvoorbeeld Photobucket (registreren verplicht)
      en ImagesHack (no reg.) Maar laatstgenoemde is wel erg langzaam in laden van meerdere foto's, dus ik raad Photobucket aan. (kan je oude uploads ook nog terug vinden.

Succes!

Comment

Oke dan doe ik het zo.

Comment

of www.bax.dj-walter.nl

Comment

@ walter,

wat is dit:
            Warning: set_time_limit() [function.set-time-limit]: Cannot set time limit in safe mode in /public/sites/www.bax.dj-walter.nl/index.php on line 10
            ??

Comment

Geen idee :)

Comment

@ walter nu doet je site het helemaal niet meer?

Comment

Nee, is inderdaad doorgelinkt naar iets van mijndomein.

Comment

Komt omdat ik server verhuizing had en een domeinnamen had aangeschaft. Nu werkt weer alles naar behoren.

Comment

Originally posted by DJordy View Post
                      wat is dit:
                      Warning: set_time_limit() [function.set-time-limit]: Cannot set time limit in safe mode in /public/sites/www.bax.dj-walter.nl/index.php on line 10
                      ??
                      Originally posted by Dj-Walter View Post
                      Geen idee
                      PHP safe mode stond aan, waardoor je geen toegang hebt tot een aantal interessante php functies. Dit zie je wel regelmatig bij shared hosting. Zie hier wat er dan allemaal niet meer werkt.
                      Naast het instellen van een time limit voor de uitvoer van het script, heeft het uploaden ook niet gewerkt. Leuk hé beperkingen op je hosting ;-) Gelukkig is de safe mode deprecated sinds php 5.3.

Comment

Ja ik dacht al zoiets, vondt het ook vreemd want ik heb hem nooit aangezet (was er zelf al achter gekomen). Overigens staat hij nu weer uit en werkt alles naar behoren.

Comment

Working...
                        X