Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slechte service verzendingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slechte service verzendingen

Hallo bax....

Ik heb eergister een behringer XENYX F2222USB studio/pa mixer besteld... Er staat op de pagina dat als ik voor 20:00 de mixer bestel dat hij de volgende dag binnen zal moeten komen. Maargoed, Ik heb de op dinsdag 1 uur zo,n beetje besteld samen met nog 2 procab xlr kabels. de kabels en de mixer waren allemaal op voorraad. Dus verwachte ik het de volgende dag om dat ik die avond het geluid voor een band moest regelen. Ik zitten wachten op de tnt en er komt niks binnen. Dus na 5ven besloot ik maar een andere allen & heath mixer te huren voor 80 euro per 4 uur. Dit soort dingen gebeuren mij vaker als ik wat besteld bij bax.. Weet iemand waarom of is dit gewoon puur slechte service? Of komt het door de TNT?

Heb je per email een melding gekregen dat het verzonden is?

Comment

jup

Comment

Dan vermoed ik (assumption is the mother of all fuck ups...) dat je vaak pech hebt bij TNT. ;)

Comment

Dit zal aan de TNT liggen

Comment

"Zal wel aan .. liggen" lekker kort door de bocht!

Je hebt voor je bestelling een track & trace code ontvangen waarmee je, je pakket kunt volgen. 96% van alle pakketjes worden op tijd gesorteerd en de volgende dag ook daadwerkelijk aangeboden.

Maar:

TNT bezorgt van 08.30 tot 21.30 uur, op www.postnl.nl/ontvangen kun je, je postcode invullen om een indicatie te krijgen van de aflevertijd

4% wordt niet op tijd gesorteerd, dit kun je terug vind op de track & trace pagina. Je ziet dat de zending nog in sortering is of in de verkeerde afleverroute. Sommige routes worden niet dagelijks gereden omdat er te weinig pakketjes zijn (vooral op maandag en zaterdag gebeurd dit).

Ik hoop dat je hiermee verder kunt.

Comment

Eigenlijk vindt ik het gewoon eigen schuld.
              Als ik iets per se iets moet hebben op en dag, dan wacht ik niet tot de dag van te voren net bestellen. Want dan zal je altijd hebben dat tnt te laat is of dat ze net langskomen al je er niet bent (weet je zeker dat da niet het geval was )

Verder je besteld een xenyx en neemt dan als vervanging een AH ... Was dat een veel grotere of wat? Want 80 Vindt ik eigenlijk wel erg duur voor een 2222fx alternatief. Of licht dat aan mij ?

Comment

Paul,

dat is helaas een probleem van PostNL. Zoals je met je track & trace code kunt zien hebben wij de zending dezelfde dag nog bij hun aangemeld, maar zijn zij vervolgens in gebreke gebleven door de zending niet te verwerken.

Comment

allen & heath mixer te huren voor 80 euro per 4 uur.
                  Geen idee waar hij huurt, maar 80,- per 4 uur is een rare prijs met een rare tijd! Normaal gaat dat toch per dag en ik betaal geen 80,- huur voor een Wizard of ZED14 per dag...

Comment

Forum pagina voor slechte service verzendingen? Wat doet dit op bax shop forum???

Comment

Het gaat hier puur en alleen om bestellingen die bij ons geplaatst zijn en met TNT verzonden worden, verder niet.

En aangezien je eigenlijk de verzendkosten aan ons betaalt en wij het pakket verzenden, is het niet meer dan logisch dat je klachten over verzendingen bij ons kwijt kunt zodat wij TNT er mee kunnen confronteren.

Hiernaast kun je ook gewoon contact opnemen per PM als je van mening bent dat een bepaald topic niet thuishoort op het forum. Nu wordt een topic van een paar maanden terug onnodig gekicked.

Comment

Working...
                      X