Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mail naar de helpdesk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mail naar de helpdesk

    Ik heb een probleempje, als ik een mailtje naar de helpdesk stuur krijg ik gelijk een mailtje terug dat er niets verstuurt kan worden. weet iemand hoe dit kan?

  • #2
    Welk mail adres gebruik je?

    Comment


    • #3
      Ik gebruik mijn hotmail account.

      Comment


      • #4
        En naar welk emailadres stuur je het?

        helpdesk(at)bax-shop.nl?

        Comment


        • #5
          Klopt.

          Comment


          • #6
            Bij moet doet die het gewoon, weet je zeker dat je het goed hebt getypt?
            En als je outlook of een dergelijk programma gebruikt, heb je je uitgaande mail server wel goed staan? bijvoorbeeld: smtp.upcmail.nl (die van mij)

            Comment


            • #7
              stuur eens een mailtje naar je zelf (of naar een kennis) komt die niet aan dan zal je het probleem bij jezelf moeten zoeken. komt die wel aan? dan licht het niet aan de uitgaande mailserver, en zit er ergens iets mis tussen jou uitgaande mail en bax.
              wellicht: spamfilter, virusscan, of hepldesk verkeerd getypet?

              Comment


              • #8
                Hier komt genoeg mail binnen hoor, dus daar zal het niet aan liggen...
                En als het dringend is kan je ook gewoon de telefoon pakken. ;)

                Comment


                • #9
                  De rest van m'n mail komt gewoon aan. Alleen een mailtje naar de helpdesk (goed getyped) komt niet aan.

                  Comment


                  • #10
                    Ligt aan wat voor melding je terug krijgt, als erin staat dat de mail server van bax je mail om een bepaalde reden niet geaccepteerd heeft, kan het zijn dat de mail server te "strak" staat afgesteld.

                    In ieder geval kunnen ze dan in de logs van de mail server kijken wat ermee gebeurd. Het gebeurt wel eens dat hotmail adressen (ten onrechte) een te hoge spam waarde krijgen toegekend door die mail servers en relays.

                    Maar daar moet bax dan wel zin in hebben ;)

                    Comment


                    • #11
                      Mijn excuses voor het oprakelen van dit topic. Maar hoelang duurt het voor de helpdesk antwoord op een vraag per e-mail? Ik heb ook de chat al geprobeerd maar krijg telkens een melding dat de medewerkers offline zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Hangt er vanaf hoe druk het is. ;) Voor een mailtje hanteren we sowieso een binnen 24 uur stelregel.
                        Hiernaast willen we wel iedereen goed blijven helpen en niet zomaar met een kluitje in het riet sturen. Ook op de drukke momenten. Dan is het mogelijk dat je even moet wachten tot er een beschikbare medewerker is, ook al zou dat zo min mogelijk moeten voorkomen.

                        Comment


                        • #13
                          Ok dank je, dat is duidelijk!
                          Mijn excuses voor mijn ongeduld ;)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Rick View Post
                            Hier komt genoeg mail binnen hoor, dus daar zal het niet aan liggen...
                            En als het dringend is kan je ook gewoon de telefoon pakken. ;)
                            Of de chat, werkt het makkelijkst (vind ik). Je krijgt direct antwoord.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by JanPetersen View Post
                              Of de chat, werkt het makkelijkst (vind ik). Je krijgt direct antwoord.
                              Maar niet, als ze je niet accepteren bij de chat, wat bij mij bijna altijd gebeurt.

                              Comment

                              Working...
                              X