Ik heb een probleempje, als ik een mailtje naar de helpdesk stuur krijg ik gelijk een mailtje terug dat er niets verstuurt kan worden. weet iemand hoe dit kan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mail naar de helpdesk
Collapse
X
-
stuur eens een mailtje naar je zelf (of naar een kennis) komt die niet aan dan zal je het probleem bij jezelf moeten zoeken. komt die wel aan? dan licht het niet aan de uitgaande mailserver, en zit er ergens iets mis tussen jou uitgaande mail en bax.
wellicht: spamfilter, virusscan, of hepldesk verkeerd getypet?
Comment
-
Ligt aan wat voor melding je terug krijgt, als erin staat dat de mail server van bax je mail om een bepaalde reden niet geaccepteerd heeft, kan het zijn dat de mail server te "strak" staat afgesteld.
In ieder geval kunnen ze dan in de logs van de mail server kijken wat ermee gebeurd. Het gebeurt wel eens dat hotmail adressen (ten onrechte) een te hoge spam waarde krijgen toegekend door die mail servers en relays.
Maar daar moet bax dan wel zin in hebben ;)
Comment
-
Hangt er vanaf hoe druk het is. ;) Voor een mailtje hanteren we sowieso een binnen 24 uur stelregel.
Hiernaast willen we wel iedereen goed blijven helpen en niet zomaar met een kluitje in het riet sturen. Ook op de drukke momenten. Dan is het mogelijk dat je even moet wachten tot er een beschikbare medewerker is, ook al zou dat zo min mogelijk moeten voorkomen.
Comment
Comment