Ik kreeg vandaag na twee weken mijn ITA 02 MKII laser terug van bax. De ventilator maakte heelveel meer geluid dan eerst dus ik had hem terug gestuurd voor reparatie.
Ik haalde hem uit de doos, op de pakbon stond dat ze ook de lens preventief gelijmd hadden. Mooi, want die dingen willen er nog wel eens uitvallen.
Ik zet hem aan en hij begint meteen te rammelen. Hij trilt aan alle kanten, behalve als ik hem met mijn handen bijeen gedrukt hou.
Ik kijk een eens goed naar de schroeven, die zaten er op het eerste gezicht goed ingedraaid.
Dat draai ik de beugel en merk opeens dat de bout een halve centimeter speling heeft aan de rechterkant. Ik draai de bout vast en ik kijk nog eens goed kijken naar die andere schroeven. Bleken ook die bijna allemaal niet vastgedraaid! Ze zaten er dus in, er ver genoeg indraait zodat het niet opvalt, maar helemaal niet goed vastgedraaid.
Ik heb dus alle schroeven nog eens goed aangedraaid. Aangezet en het het gerammel is weg!
Ik heb geen probleem met schroeven aandraaien, maar de klant zou dat toch niet moeten doen?! Daar is het reparatieteam van bax voor.
Dit is al de derde keer dat de technische dienst van Bax mij teleurstelt. Het is alweer niet goed gegaan. Bax ga eens naar je technische dienst kijken, want ergens zet een kink in de kabel.
Ik was van plan om een ITA 03 te kopen, maar dit doet mij weer twijfelen aan het kunnen van bax om hun eigen merk te onderhouden/repareren.
Pluspunt: De ventilator is weer lekker stil.
Ik haalde hem uit de doos, op de pakbon stond dat ze ook de lens preventief gelijmd hadden. Mooi, want die dingen willen er nog wel eens uitvallen.
Ik zet hem aan en hij begint meteen te rammelen. Hij trilt aan alle kanten, behalve als ik hem met mijn handen bijeen gedrukt hou.
Ik kijk een eens goed naar de schroeven, die zaten er op het eerste gezicht goed ingedraaid.
Dat draai ik de beugel en merk opeens dat de bout een halve centimeter speling heeft aan de rechterkant. Ik draai de bout vast en ik kijk nog eens goed kijken naar die andere schroeven. Bleken ook die bijna allemaal niet vastgedraaid! Ze zaten er dus in, er ver genoeg indraait zodat het niet opvalt, maar helemaal niet goed vastgedraaid.
Ik heb dus alle schroeven nog eens goed aangedraaid. Aangezet en het het gerammel is weg!
Ik heb geen probleem met schroeven aandraaien, maar de klant zou dat toch niet moeten doen?! Daar is het reparatieteam van bax voor.
Dit is al de derde keer dat de technische dienst van Bax mij teleurstelt. Het is alweer niet goed gegaan. Bax ga eens naar je technische dienst kijken, want ergens zet een kink in de kabel.
Ik was van plan om een ITA 03 te kopen, maar dit doet mij weer twijfelen aan het kunnen van bax om hun eigen merk te onderhouden/repareren.
Pluspunt: De ventilator is weer lekker stil.
Comment