Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit reparatiedienst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uit eigen ervaring weet ik de fabrikanten die voor merken als Showtec,ADJ produceren vaak ook produceren voor de eigen merken van winkels.
    Daar staat tegen over dat als je wil dat als het product met jouw naam er op nog wat goedkoper is dan het product van bijvoorbeeld Showtec er bezuinigd wordt op de onderdelen. En ik ben het compleet met Rick eens je moet goed testen wat er uit die landen komt en niet zomaar een lading laten komen.
    Wat betreft de service dat ligt aan het bedrijf die het eigen merk product verkoopt. (hoe ga je met een defect product om en reparatie etc.) Daar komt nog bij dat waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. (de man/vrouw van de TD is nog niet helemaal wakker etc.)
    Ik ben van mening mits je de juiste producten kiest je prima een eigen merk kan voeren.
    Last edited by dsound Audio Solutions; Monday-10-10-2011, 17:10.

Comment

Tot je zelf een defect toestel ontvangt en door een ander foutje een redelijk hoog bedrag mag ophoesten, nee voor mij ook niet meer, dan betaal ik liever wat meer voor een goede service.
      Hoezo hoog bedrag ophoesten? Als er iets niet oké is met een van onze apparaten (ongeacht eigen merk) wordt dat naar mijn idee altijd naar behoren opgelost.

Comment

Volgens mij doelt Mol op zijn akkefietje met de TNT.

Comment

Inderdaad, het kwam waarschijnlijk verkeerd over, ik zei door een fout van een ander, dus niet door de fout van bax ;) dit kan gebeuren als je online koopt, bij een dealer in de buurt kom je dit soort fratsen dan niet tegen.

Comment

Ja, maar hier gaat het niet om de TNT...

Comment

Heb zojuist een berichtje binnen gekregen dat mijn HDJ 1000 vandaag terug gestuurd word. Morgen eens kijken of deze goed is gerepareerd :)

Comment

Ik heb mijn mengpaneel nog niet kunnen testen, toen ik hem terug kreeg van bax moest die meteen naar de maker van mijn meubel en hij ligt er nog, het meubel moest al klaar zijn maar hij heeft het druk met grote evenementen en herstellingen.

Comment

Mijn headphone is binnen.

Ik had zeer duidelijk alle reparatie punten aangegeven, maar helaas zijn er 2 van de 3 verholpen. Heb zojuist een mailtje gestuurd naar Marciano met een foto van het overige. Daarbij werd mij verteld dat de headphone was opgestuurd naar Pioneer NL. Ik krijg een doos waar een bepaald reparatie bedrijf op staat. Maakt mij vrij weinig uit, maar vind ik ook weer zo krom als wat.

Comment

Verbaasd heb ik dit topic gelezen, zelf heb ik volgens mij geen BAX-merkapparaten. Toch heb ik eenmaal gebruik moeten maken van de technische dienst en dat is toen perfect gegaan, zoals ik van BAX gewend ben...

Comment

Daarbij werd mij verteld dat de headphone was opgestuurd naar Pioneer NL. Ik krijg een doos waar een bepaald reparatie bedrijf op staat. Maakt mij vrij weinig uit, maar vind ik ook weer zo krom als wat.
                      Kan best dat Pioneer aan 'outsourcing' doet. Dus dat zij een vaste reparateur hebben.

Verder wil ik graag melden dat we met een paar man afgelopen donderdad naar een paar nieuwe eigen merk samples hebben gekeken. Hieruit is een selectie gemaakt van vier nieuwe apparaten, die momenteel achter in de loods aan het draaien zijn voor een duurtest.

Comment

Oke vandaar. Maargoed balen dat er dan alsnog een scheur vergeten is. maandag even opsturen

Comment

Na aanleiding van mijn review over de ITA 02 laser (zie link) heeft bax mij net onverwachts gebeld en mij een nieuwe laser toegezegt.
                          http://www.bax-shop.nl/lasers/bax-it...t-details.html

Dit had ik zeker niet verwacht, Bax heeft zichzelf weer overstegen!

Comment

Wauw, mag ik er ook eentje? xD. grapje. Maar dat is wel heel erg lief van Bax. Doen ze goed!

Comment

Ik moet de oude (natuurlijk) wel terugsturen @DJ eMPiii. ;)

Comment

aww, was te proberen...

Comment

Working...
                                X