Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verzenden met NL Palet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verzenden met NL Palet

Beste forum leden,

Donderdag ochtend heb ik een bestelling gedaan van 2 HK audio toppen en een versterker. Ik dacht bij me zelf, mooi ze zijn op voorraad. Zaterdag zal ik er vast mee kunnen gaan werken. Niet dus! Op mijn track en trace geeft hij al aan dat hij vanaf Donderdag gemeld is maar verder staat er nog niks op.

Er staat wel dat hij met NL palet word verzonden, ik neem aan dat het dus op een palet voor mijn garage deur word gezet?

Verder, maakt mij niet uit dat het langer duurt maar meld er dan bij dat het niet de volgende dag in huis is. Zelfde geld had ik hem bestelt en het ik hem zaterdag b.v. echt nodig. Dan had ik gehangen, maar er staat namelijk op jullie website volgende dag in huis bij voorraad. Daar vertrouw ik eigenlijk gewoon op.

Iemand van de chat zij dat ik hem maandag kan verwachten, maar aangezien er nu nog steeds staat dat hij alleen voorgemeld is betwijfel ik dat.

Hoe zit dit?

Originally posted by waltervanpeene View Post
    Hoe zit dit?
    Ze hebben dit weekend bij NL Post een personeelsfeestje? :p

Comment

soms klopt dat track & trace boeltje niet helemaal.
      stond ook eens bij mij dat het aangemeld stont en eigenlijk lag het product al in de garage :D

Comment

Je zegt dat als je de volgende dag iets had, dat je dan een probleem zou hebben, ik snap dan ook niet, dat je het risico zou lopen om het de dag ervoor te bestellen, terwijl TNT officieel op een dag tot 22.00 uur mag leveren. Voor een gemiddelde klus die om 21.00 uur al aan de gang is zou je al een probleem hebben, terwijl ze hun afspraken dus wel nakomen.

Comment

Zoek zoek zoek in het systeem. Daar zie ik dat donderdag inderdaad de toppen en overige spullen besteld zijn, die zijn er ook dezelfde dag uit gegaan.

Echter, spullen van deze grootte worden meestal via een palletzending verstuurd, waardoor er mogelijk een dag vertraging tussen zit. Dat is niet in alle gevallen zo, maar is wel mogelijk. Hiernaast worden die niet op zaterdagen afgeleverd, waardoor het automatisch naar maandag verschuift.

Comment

Aha, er stond bij thuiskomst dus ook een pallet voor mijn deur. Track en trace geeft dat idd nog niet weer.

Je zou maar op een flatje wonen en er word even een pallet voor je lift neergezet haha.
            Bedankt! Dit is dus weer opgelost. Op naar het volgende probleem. De versterker die ik heb bestelt is geleverd, alleen is hij open geweest. (stickertje enz is gescheurd) ook zat hij niet goed in de verpakking. Dus even wachten op een nieuwe....

Comment

Een pallet voor de deur :eek: dat mag echt niet.

zit toch vaak redelijk duur spul in, en jah er zijn wel eens mensen die dat dan niet kunnen laten staan. of wellicht gaat het regenen oid.

Pas ook nog een groot pakketje ontvangen, en ook deze had een dag vertraging, dat kwam omdat de post deze niet met de "normale" pakket dienst mee gaf want daar was het te groot voor. bij eerste levering was er niemand thuis, toen hebben ze een briefje achter gelaten met telefoon nummer zodat ik zelf een afspraak kon maken voor een tijdstip / datum dat ik wel thuis was. Dat lijkt me ook de normale gang van zaken?

Comment

Working...
              X