Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fouten bij bestellingen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mol View Post
    Om dit te voorkomen, zou bax mischien de retour zending kunnen regelen zodat de klant dit niet moet doen, achteraf is er dan ook geen gezeur van de klant als er fouten gebeuren door de klant of door de firma die het product komt ophalen.
    Jep, volledig mee eens. In Nederland laten we de klanten het pakket terugsturen naar ons antwoordnummer, zodat ze zelf geen verzendkosten hoeven te betalen. Als ze niet tot het postkantoor kunnen geraken maken we via TNT Post een afhaalopdracht zodat de postbode het bij hun thuis op komt halen.

Maarrrr, je raadt het al. Bovenstaande is (nog) niet mogelijk in België. Daarom zijn we bezig om zelf een internationaal antwoordnummer aan te vragen, zodat alle klanten in Europa een eventuele retourzending via dit antwoordnummer gratis terug kunnen sturen.

Working on it! Beantwoord dit je vraag/opmerking?

Comment

Zoals ik al zei alles word netjes opgelost. Ook komt alles wat nieuw besteld word gewoon van bax. Dat zegt denk ik ook genoeg. Blijven niet voor niets al jaren bij bax.

De rondleiding. Graag lijkt me leuk en interresant. Een mooi idee voor na de kerst en oud en nieuw drukte.

Comment

Originally posted by SuperMatt View Post

Working on it! Beantwoord dit je vraag/opmerking?
        Het antwoord is duidelijk ;)

Comment

Originally posted by Mol View Post
          Het antwoord is duidelijk ;)
          Gelukkig.

Wanneer kom je langs? En wanneer gaan we weer zaken doen? :D

Comment

Duidelijk verhaal Mathijs,

Iedereen kan niet de goedkoopste zijn, snap ik ook wel. euro of 20 verschil wil ik het heus bij jullie doen. Dit vaak omdat jullie ook dicht bij mij in de buurt zitten en ik zo altijd even langs kan gaan mochten er problemen op doen. En zoals je al zegt, het probleem word altijd goed opgelost.

Maar helaas heb ik nu een product waar 50 euro verschil op zit vergeleken met een concurrent. En dan denk ik toch van... Ja sorry Bax-Shop.

Een rondleiding, zeker leuk! Alleen zit mijn agenda deze week volgepropt. Zal eens een keer met tegemoet komende datum's komen!

Comment

De eerste week van januari ben ik vrij van me werk en is de grootste gekte wel weer even voorbij.

Als ik in mijn glazen bol kijk zie ik dit jaar nog 2 extra dva s09 richting brabant komen.
              Maar tegen die tijd hoor je uiteraard weer van ons.

Comment

Originally posted by waltervanpeene View Post
                Duidelijk verhaal Mathijs,

Maar helaas heb ik nu een product waar 50 euro verschil op zit vergeleken met een concurrent. En dan denk ik toch van... Ja sorry Bax-Shop.

Een rondleiding, zeker leuk! Alleen zit mijn agenda deze week volgepropt. Zal eens een keer met tegemoet komende datum's komen!
                Walter, wat voor artikel gaat het om? Mail mij eens zodat ik kan kijken wat er bij ons fout gaat, of bij de andere partij juist heel goed? Je hebt m'n emailadres, en anders via Facebook ;)

Ik hoor het wel wanneer je de tour wilt!

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                  De eerste week van januari ben ik vrij van me werk en is de grootste gekte wel weer even voorbij.

Als ik in mijn glazen bol kijk zie ik dit jaar nog 2 extra dva s09 richting brabant komen.
                  Maar tegen die tijd hoor je uiteraard weer van ons.
                  Heel graag! Ook voor jou geldt hetzelfde, ik geef je graag een kijkje in de Bax-shop.nl keuken!

Comment

oeh, een rondleiding dat lijkt me ook wel interessant. Alleen is bax nogal ver dus dat zou in een vakantie oid moeten. Maar tegen die tijd kunnen jullie waarschijnlijk wel een mailtje verwachten.

Comment

Het is weer prijs met PostNL.

Mijn gisteren verzonden bestelling (Klant.nr: 12034691 Intern referentienr.: 372591) staat nog steeds op voorgemeld. Staat die nog steeds bij Bax of is PostNL zeer langzaam?

Comment

Originally posted by Rio View Post
                        Het is weer prijs met PostNL.

Mijn gisteren verzonden bestelling (Klant.nr: 12034691 Intern referentienr.: 372591) staat nog steeds op voorgemeld. Staat die nog steeds bij Bax of is PostNL zeer langzaam?
                        Tsja...

26.10.2011:
                        De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

27.10.2011:
                        Zending gesorteerd in sorteercentrum

28.10.2011:
                        Chauffeur is onderweg

We hebben dit product dus op 26-10 aangeboden, maar is 1 dag vertraagd binnen de sortering..

Comment

Ik had het inderdaad al gehoord via de helpdesk, maar ik kreeg pas erg laat op de avond het emailtje dat die verzonden was. Dus ik dacht, misschien staat die wel in jullie systeem als verzonden maar is de TNT al weg en staat die nog bij jullie.

Comment

Ik ben afgelopen vrijdag naar bax geweest en heb daar een rondleiding gekregen.
                            We zijn in de shop begonnen, even gezien waar alles omtrent Bax begonnen is. Vervolgens het oude magazijn in geweest. (En wat is dat een klein ding, hoe kunnen ze daar ooit een degelijke hoeveelheid hebben opgeslagen :P)

Hierna zijn we naar het nieuwe magazijn gelopen. En dat is groot. Zeker als je het vergelijkt met het oude magazijntje, dat maakt indruk. We hebben hier ook inzicht gekregen in het bestellingproces. Echt vanaf het begin waar de bestelling op de site binnenkomt, tot waar de producten uit het magazijn worden gehaald en ingepakt.

Ook hebben we de plannen voor het de nieuwe winkel mogen inkijken en ik ben zeer benieuwd hoe het eruit gaat zien. De plannen zien er in ieder geval super uit. Zodra het klaar is ga ik zeker nog een keer terug. Aan het einde van de rondleiding ook nog een mooie (gevulde) UDG tas gekregen.

Comment

Originally posted by Hardcoresymbol View Post
                              Ik ben afgelopen vrijdag naar bax geweest en heb daar een rondleiding gekregen.
                              Leuk dat je bent geweest en dat ik je kon rondleiden Lars!

Comment

Originally posted by Rio View Post
                                Ik had het inderdaad al gehoord via de helpdesk, maar ik kreeg pas erg laat op de avond het emailtje dat die verzonden was. Dus ik dacht, misschien staat die wel in jullie systeem als verzonden maar is de TNT al weg en staat die nog bij jullie.
                                Nee, een mail met verzonden krijgen betekend bij ons dat hij ook echt weg is.. Wanneer gaat deze nu bij jou aankomen?

Comment

Working...
                                X